INNOVÆKST

INNOVÆKST tilbyder københavnske virksomheder ekspertbistand til at skabe forretningsudvikling ved at udnytte potentialet i mangfoldighed.

Programmet er målrettet københavnske virksomheder, der ønsker at arbejde strategisk med at undgå homogenitet og udnytte mangfoldigheden på alle niveauer. Gennem programmet får virksomhederne vejledning i, hvordan de kan omsætte deres mangfoldighed til produktivitet og innovation til gavn for bundlinjen.

Forløbet starter med, at virksomhederne får foretaget en individuel måling af deres udgangspunkt i forhold til mangfoldighed og homogenitet på forskellige gruppeniveauer med efterfølgende anbefalinger fra vores eksperter. Gennem fire bootcamps vil virksomhederne få  introduktion og adgang til konkrete personale- og ledelsesmæssige værktøjer, der kan bidrage til at sætte forskelligheden i spil. Arbejdet skal sikre et større udbytte af den mangfoldighed af viden og kompetencer, der allerede findes i virksomheden.

INNOVÆKST er et samarbejde mellem Københavns Kommunes mangfoldighedskampagne Bland dig i Byen, Innoversity og Foreningen Nydansker. Vi har samlet et team af innovations- og mangfoldighedseksperter, der gennem de seneste ti år har arbejdet med innovation og mangfoldighed i en række både danske og internationale virksomheder. INNOVÆKSTs målsætningen er at trække på den nyeste forskning inden for feltet og bruge den til at gøre 30 københavnske virksomheder mere innovative og effektive.

Læs mere om tilbuddet i informationsfolderen under 'læs mere' i højre side.