Integrationspriserne 2011

Mandag den 31. oktober inviterer Social- og Integrationsministeriet til Integrationsprisuddeling 2011, som i år foregår på Østre Gasværk Teater i København. Priserne uddeles til særligt forbilledligt integrationsarbejde i hele landet. I år er hele to af Foreningen Nydanskers medlemmer nomineret; Haldor Topsør for 'Årets virksomhed' og Frederiksberg Kommune for 'Årets Kommune'.

Derudover er Kvickly, Brøndby Øster, som er en af Foreningen Nydanskers aktive projektpartnere, nomineret i kategorien 'Årets Virksomhed' for deres store arbejde med at tilbyde afklarende praktikker, fritidsjobs og uddannelse til de lokale unge i forbindelse med projekt 'Hotspot CSR-Agenter'. Projektet er finansieret af satspuljemidler i 2011 og kører fortsat med stor succes.

Læs mere om Social- og Integrationsministeriets Integrationsprisuddeling 2011