Højtidskalender 2012

Et nyt år kræver en ny kalender, og derfor lancerer Foreningen Nydansker for 8. år i træk sin succesfulde højtidskalender; kalenderen, som ikke kun er funktionel, men som også er med til at udbrede forståelsen for mangfoldighed.

Få styr på højtiderne

Højtidskalenderen har igennem de seneste år hængt på mange offentlige og private kontorer landet over. Kalenderen præsenterer kristendommen, jødedommen, islam, buddhismen og hinduismens højtider. Med kalenderen opnår du derfor en større viden om verdensreligionerne samtidig med, at du sender klare signaler om dialog og åbenhed over for kulturelle og religiøse forskelle til både medarbejdere og samarbejdspartnere.

Nyhed: Applikation til smartphone

Som noget nyt har vi i år udviklet en gratis applikation til vores højtidskalender, så du kan bruge den på din smartphone.

Applikationen kan hentes til iPhone og Android her:

Kontakt Vesna Nikolic for nærmere information og bestilling af årets kalender.

I 2012 har følgende medlemsvirksomheder sponseret kalenderen: Arla, Kulturministeriet, Lærdansk, McDonald’s, Nykredit, Danfoss, Q8, IA Sprog, Sønderborg Kommune, Tryg, Coloplast, Region Midtjylland og Københavns Kommune.