Konference: Mangfoldighed skaber vækst!

Erhvervslivets behov for at forholde sig til en mangfoldig arbejdsstyrke har aldrig været større og vil ikke blive mindre. Derfor har Foreningen Nydansker i samarbejde med Beskæftigelsesministeriet, Dansk Erhverv og CBS siden 2011 sat fokus på mangfoldighed hos en række danske virksomheder i projektet M+.

Gennem M+ har de deltagende virksomheder fået introduceret metoder til bedre ledelse af en mangfoldig medarbejdergruppe med fokus på, at mangfoldighed skaber vækst. Projektet er nu ved vejs ende, og vi indbyder derfor til en inspirerende afslutningskonference d. 12. juni 2013, hvor vi blandt andet vil byde på:

• Oplæg om vigtigheden for danske virksomheder i at udnytte det store forretningspotentiale, der ligger i mangfoldighed.
  • Konkrete eksempler på, hvordan strategisk arbejde med mangfoldighed har haft positiv effekt for de virksomheder, der har deltaget i M+.
  • En workshop, hvor vi diskuterer, hvilke udfordringer danske virksomheder aktuelt møder i forbindelse med implementering af konkret mangfoldighedsstrategi.
  • En stående frokost med mulighed for networking.

Download programmet her.

Konferencen finder sted den 12. juni 2013 kl. 9.00-12.00 på CBS i lokale Ks54.

Adressen er Kilevej 14, 2000 Frederiksberg.

Tilmelding skal ske til mbj@foreningen-nydansker.dk hurtigst muligt og senest mandag d. 10. juni 2013.