Diversity – on tour

Foreningen Nydansker sender mangfoldigheden på tur ud i erhvervslivet med vandreudstillingen ’Diversity – on tour’. Brug den gratis udstilling til at sætte fokus på mangfoldighed i jeres virksomhed.

Roll-up bannere, et bord med en tablet og 10 videoklip. Med enkle virkemidler skal udstillingen ’Diversity – on tour’ sætte fokus på mangfoldighed i en række danske virksomheder.

Udgangspunktet for udstillingen er succesen med kunstudstillinger på arbejdspladsen. Indslag der bidrager til, at opmærksomheden for et øjeblik flyttes til noget andet, som kan blive genstand for personlig refleksion og dialog på arbejdspladsen.

Udstillingen kan bidrage til at give dens publikum en fornyet forståelse af mangfoldighed. Hvordan opfatter dansk erhvervsliv mangfoldighed, og hvilke muligheder kan det give på en arbejdsplads?

Levende billeder på mangfoldigheden

Til formålet er der lavet videooptagelser med ledere fra ni danske virksomheder, der arbejder proaktivt med mangfoldighedsledelse. Du kan fx høre, hvordan Arriva, Microsoft, IBM og Copenhagen Capacity ser på mangfoldighed og dens betydning i hverdagens arbejdsliv.

Se eksempel på video her med udtalelser fra Microsoft Danmark:

Hvordan foregår det?

Foreningen Nydansker tilbyder gratis udlån af udstillingen til medlemsvirksomheder. Udstillingen vil blive sat op på den enkelte arbejdsplads i cirka en uge. Med udstillingen følger:

• En tablet med 10 videoklip om mangfoldighed
  • Tre roll-up bannere
  • Et stativ, hvor tablet kan stilles
  • En tablet-holder + forlængerledning

Det eneste I skal gøre er at klikke her for at finde en dato for, hvornår I ønsker, at udstillingen kører. Send herefter mail med datoønske til vn@foreningen-nydansker.dk. Herefter vil I blive kontaktet for at aftale de praktiske forhold omkring opsætning af udstillingen. Vi leverer, opstiller og afhenter udstyret.

For yderligere information, kontakt gerne Ilias Elaraar på telefon 3393 4383 eller ile@foreningen-nydansker.dk.

Vandreudstillingen er etableret i et samarbejde med Copenhagen Business School og KRIFA.