Konference: Mangfoldighedsledelse som vækststrategi for SMV’ere

På vegne af CBS inviterer vi dig hermed til at deltage i en 1-dags konference om Mangfoldighedsledelse: Vækststrategi for små og mellemstore virksomheder (SMV) i Danmark.

Konferencen afholdes den 8. oktober 2015 fra kl. 9.00-17.00 i Råvarebygningen, Porcelænshaven 22, 2000 Frederiksberg.

Målet med konferencen er at skabe mulighed for, at deltagere kan udforske ’best practices’ inden for mangfoldighedsledelse. Konferencen er rettet mod praktikere, som arbejder med diversitet i små og mellemstore virksomheder i Danmark.

Deltagere får indblik i, hvordan man kan udvikle løsninger til mangfoldighedsledelse. De vil være målrettet små og mellemstore virksomheder med begrænsede ressourcer, der ønsker vækst eller at forstå og udnytte det potentiale, der ligger i mangfoldighedsledelse.

Workshops med fokus på konkrete udviklingsbehov

Konferencens fokus på mangfoldighedsledelse vil være koblet til områder som virksomhedsstrategi, organisatorisk udvikling, vækst og innovation. Programmet for konferencen består af en kombination af præsentationer fra forskellige eksperter på området, paneldiskussioner og tematiske workshops. Workshops vil blive formet efter deltagernes behov og tage udgangspunkt i de oplysninger, deltagerne afgiver, når de tilmelder sig konferencen.

Læs mere om konferencen og tilmeld dig her

Pris for deltagelse er 300 kr, som dækker materiale og forplejning.