5 praktikanter til unge, integration og mangfoldighed

Foreningen Nydansker søger akademiske praktikanter til tre forskellige teams til forårssemestret 2016.

Som praktikant indgår du i tæt samarbejde med projektledere, konsulenter og studentermedarbejdere, og du arbejder både selvstændigt og som en del af et team.

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked, eller for at hjælpe udsatte unge i deres vej mod uddannelse og job? Kunne du tænke dig at være en del af fællesskabet på en dynamisk og engageret arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed og mangfoldighed ses som en ressource? Så skal du måske være en af de 5 nye akademiske praktikanter hos Foreningen Nydansker?

Du kan læse mere om de enkelte praktikstillinger via nedenstående links:

Bryd unges ledighed – mentorordning for udsatte unge

Teamet søger to praktikanter – læs stillingsopslaget her

Erhvervsmentorkorpset – mentorordning for højtuddannet udenlandsk arbejdskraft

Teamet søger to praktikanter – læs stillingsopslaget her

Mangfoldighedsteamet – integration og mangfoldighedsledelse

Teamet søger en praktikant – læs stillingsopslaget her

OM FORENINGEN NYDANSKER

Navnet Foreningen Nydansker er en forkortelse af det noget længere navn: "Foreningen til integration af nydanskere på arbejdsmarkedet". Og det er det, der er vores mission: At nedbryde barrierer mellem nydanskere og arbejdsmarkedet og gøre mangfoldighedsledelse til et naturligt og værdsat element i dansk erhvervsliv. Læs mere om Foreningen Nydansker her