Efteruddannelse i kommuner

Foreningen Nydansker er med til at løfte integrationsindsatsen i de danske kommuner gennem efteruddannelse af kommunale medarbejdere. Det sker via initiativet 'Bedre Integration', som er et efteruddannelsestilbud, vi leverer i samarbejde med Dansk Flygtningehjælp, LG Insight, Cabi og Foreningen Nydansker.

Efteruddannelsen Bedre Integration er en fire-dages efteruddannelse målrettet dig, arbejder med integration i en kommune, på en skole, dagsinstitution, jobcenter eller hos en anden aktør. Få en oversigt over indhold og kurser på www.bedreintegration.nu.

Vi har fokus på løsningen af aktuelle udfordringer fra din dagligdag, og du bliver opdateret på den nyeste evidensbaserede viden og får effektfulde værktøjer med hjem.

Efteruddannelsen udbydes på vegne af Socialstyrelsen af et partnerskab mellem Dansk Flygtningehjælps Integrationsnet og Center for Udsatte Flygtninge, Cabi, LG Insight og Foreningen Nydansker.

Alle partnere har et indgående kendskab til integrationsområdet og de behov og udfordringer, kommuner i hele landet står med.

Yderligere information
Via hjemmesiden www.bedreintegration.nu kan du tilmelde dig og få yderligere information om kurserne. Du er også velkommen til at kontakte Susie Skov Nørregård: 2622 0528 / sus@foreningen-nydansker.dk.