Bryd unges ledighed NU!
tb@foreningen-nydansker.dk
Tlf.:

Tilmeld dig til at få en erhvervsmentor

Er du mellem 15 og 30 år, og vil du have hjælp til at vælge den rette uddannelse eller job eller har du brug for netværk? Så få en erhvervsmentor!

• Er du mellem 15 og 30 år?
• Vil du have hjælp til at vælge den rette uddannelse eller det rette job?
• Vil du havde gode råd og et netværk, der kan bringe dig tættere på en praktik- eller lærerplads?
• Har du 3 timer om måneden til at mødes med en person med erfaring og netværk inden for den branche, du drømmer om at arbejde i?

Så har du muligheden for at få din egen erhvervsmentor, som frivilligt afsætter 3 timer om måneden i 3 måneder til at hjælpe dig videre mod din drømmeuddannelse eller job. Mentornetværket består af frivillige, lokale og erfarne erhvervsfolk inden for alle brancher. Vi matcher dig med en mentor ud fra dine ønsker og behov for at sikre, at du får mest muligt ud af dit mentorforløb.

En mentor kan eksempelvis hjælpe dig med at skrive ansøgninger, udarbejde et godt CV og øve jobsamtaler. Derudover kan mentor dele ud af sine egne erfaringer og sit branchekendskab og i mange tilfælde dele ud af sit netværk inden for den branche, du interesserer dig for. 71 % af de unge, som har været igennem et mentorforløb hos os er kommet videre i praktik, job eller uddannelse eller har fået praktik-/lærerplads inden for 4 måneder efter afsluttet forløb.
Tilmeld dig til at få en mentor, ved at klikke på boksen til højre.

FØRSTE MØDE MED MENTOR?

Se filmen og bliv klogere på hvad din mentor kan hjælpe dig med:

Hér er Bryd Unges Ledighed NU!

Mobil:
Cathrine Klokkedal