Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Akademikere til arbejde med tildeling af forskningsbevillinger

Vil du arbejde med sekretariatsbetjening? Har du mod på både administrativ og strategisk håndtering af ansøgninger ved tildelingen af forskningsbevillinger? Og vil du være med til at udvikle de bedste rammer for original og excellent forskning i Danmark? Så har vi en tidsbegrænset stilling på 5 måneder i Danmarks Frie Forskningsfond i Odense.

Akademiker søges til alsidig opgaver i relation til EU’s rammeprogram for forskning og innovation

Vil du være tæt på de sager, som bliver drøftet i Europa-Kommissionen? Vil du bidrage til høj dansk deltagelse i EU’s rammeprogram for forskning og innovation (Horizon 2020)? Og er du udadvendt, dygtig til at formidle og hurtigt kan sætte dig ind i nye komplekse sagsområder? Så har vi måske stillingen til dig i kontoret EU-samarbejde om Forskning og Uddannelse. Der er tale om et barselsvikariat på 6 måneder med mulighed for forlængelse.

Taleskriver der får os til at reflektere, grine og klappe

Kan du formidle ministerens budskaber præcist og levende på både dansk og engelsk? Vi søger en dygtig kollega til vores travle kommunikationskontor i Uddannelses- og Forskningsministeriet, hvor du bliver en del af et spændende og hektisk arbejdsmiljø, med store ambitioner og højt humør.

Teamkoordinator søges til økonomi- og aktivitetsstyring i Udlændingestyrelsen

Har du flair for tal og store regneark? Og kunne du tænke dig at arbejde med økonomi- og aktivitetsstyring i en statslig styrelse, der er udsat for stor offentlig bevågenhed? Så er det måske dig, vi søger som vores nye teamkoordinator til driftsteamet i Kontoret for Økonomi og Indkvartering.

Et antal fuldmægtige (jurister) søges til Udlændingenævnets sekretariat

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed?
Udlændingenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen.

Akademiker med internationalt perspektiv på forskning og uddannelse søges

Har du lyst til at arbejde med internationale relationer i en hverdag med stor variation?
Er du proaktiv og god til at samarbejde?
Og vil du være med på holdet, der har fokus på at understøtte og videreudvikle arbejdet med innovationscentrene?

Så er du måske vores nye kollega i kontoret Globalt Samarbejde om Forskning og Uddannelse.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: