Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

Ambitiøs it-profil der kan forvandle idé til handling

Har du erfaring med videreudvikling og/eller implementering af it-systemer? Og har du lyst til at være del af et team der har fokus på at skabe de bedste rammer for interne og eksterne brugere af et ambitiøst ansøgnings- og tilskudsadministrativt it-system? Er du kvalitetsbevidst og grundig? Så har vi måske en stilling til dig.

Student søges til Nationalt ID-center

Har du lyst til at arbejde i et fagligt stærkt miljø på et spændende område i rivende udvikling? Er du hurtig til at sætte dig ind i nye områder, og evner du at løse opgaver selvstændigt og i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye student i Nationalt ID-center.

Direktør til Udlændingestyrelsen

Udlændingestyrelsens nuværende direktør har fået nyt job, og vi søger derfor en ny direktør. Som direktør for Udlændingestyrelsen skal du stå i spidsen for en styrelse, som på en og samme tid skal levere sikker og effektiv administration, skal kunne bidrage med indspil til minister og Folketinget, og hvis arbejde sker under stor offentlig bevågenhed.

Akademisk medarbejder søges til opgaver med internationalt fokus.

Kan du se dig selv arbejde med uddannelses- og forskningspolitiske opgaver i både en national og international kontekst? Har du stærke analytiske kompetencer, er proaktiv og har gode samarbejdsevner? Og har du flair for programadministration og kommunikation? Så er du måske vores nye kollega i kontoret for Internationale Uddannelsesprogrammer. Kontoret er placeret i København, men flytter pr. 1. februar 2019 til Svendborg.

Genopslag - Regnskabschef med stærk faglig profil

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger regnskabschef til et udfordrende og selvstændigt job i et spændende og dynamisk miljø tæt på den politiske beslutningsproces.

Skarp økonom til samfundsøkonomiske analyser af uddannelse og forskning

Er du analytisk stærk og har du interesse for uddannelse og forskning? Synes du politikudvikling og samfundsøkonomiske analyser er spændende? Og kan du formidle komplekse problemstilling på en kort og præcis måde? Så har vi en spændende stilling i Uddannelses- og Forskningsministeriets analysekontor.

Kontorfunktionær til Nationalt ID-center

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt fagligt miljø med et område, der er genstand for stor politisk interesse? Udlændinge- og Integrationsministeriet søger en kontorfunktionær til Nationalt ID-center.

Akademiker til arbejde med tildeling af forskningsbevillinger

Vil du arbejde med sekretariatsbetjening? Har du mod på både administrativ og strategisk håndtering af ansøgninger ved tildelingen af forskningsbevillinger? Og vil du være med til at udvikle de bedste rammer for original og excellent forskning i Danmark? Så har vi en spændende stilling som fuldmægtig i Danmarks Frie Forskningsfond i Odense.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: