Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Studenter søges til Flygtningenævnets Sekretariat

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk fagligt miljø med et område, der samtidig er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Flygtningenævnets Sekretariat søger juridiske studentermedhjælpere, der brænder for at arbejde med juridisk sagsbehandling i både dansk og international kontekst. Som student i sekretariatet får du en betydelig indsigt i samspillet mellem politik og jura. Der er tale om tre faste og en midlertidig stilling på seks måneder, der udløber den 14. juni 2019.

Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen.

Er du til højt tempo og internationale højpolitiske emner – med base i Danmark?

Har du lyst til at arbejde med internationale højpolitiske emner? Har du mod på et selvstændigt arbejdsliv, hvor du ofte rejser og repræsenterer ministeriet i udlandet – samtidig med at du har en sikker livline til kontoret på Slotsholmen? Lige nu søger vi to erfarne medarbejdere til Kontoret for Internationalt Udlændingesamarbejde.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: