Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Transport- og Boligministeriet søger sekretær til ministersekretariatet

I Transport- og Boligministeriet har vi en ledig stilling i vores ministres forkontor til besættelse snarest muligt. Stillingen er placeret i Ministersekretariatet, som beskæftiger 6 medarbejdere, heraf 3 sekretærer. Ministersekretariatet har efter regeringsdannelsen to ministre i departementet og er i færd med at opbygge nye rutiner. Vi har derfor brug for en person, som er klar til at tage fat, og som kan håndtere de mange forskelligartede opgaver, der ligger i vores ministersekretariat. Erfaring fra tidligere lignende stilling er derfor en fordel.

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger kontorfunktionær til Ledelsessekretariatet

Som kontorfunktionær i Ledelsessekretariatet bliver du ansat i en stilling, hvor du i samarbejde med sekretariatets øvrige medarbejdere skal få tingene til at gå op i en højere enhed. Opgaverne er mange og forskellige, og det er afgørende, at du med sikker hånd får løst opgaverne både hurtigt og med høj kvalitet.

Dine opgaver bliver at bidrage til den administrative betjening af topledelsen og de øvrige administrative opgaver i Ledelsessekretariatet.

Afdelingschef til Transport- og Boligministeriets departement

Transport- og Boligministeriets departement har en stilling som afdelingschef ledig til besættelse snarest muligt, idet den ene af departementets nuværende afdelingschefer pr. 1. august har fået nyt job som administrerende direktør i Københavns Kommunes Teknik- og Miljøforvaltning.

Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Flygtningenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: