Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Analytisk stærk AC’er til styring af videregående uddannelsesinstitutioner (genopslag)

Vil du være med til at skabe gode rammevilkår for de videregående uddannelser? Trives du med udfordrende opgaver tæt på de politiske beslutningsprocesser? Er du analytisk stærk og har du flair for tal? Har du lyst til at arbejde med statslig økonomistyring i tæt dialog med de videregående uddannelsesinstitutioner? Så er du måske vores nye kollega.

Erfaren projektleder til ambitiøs digitalisering af universitetssektoren

Vil du være med til at drive en ambitiøs digital omstilling på uddannelsesområdet, der skal sætte nye standarder for digital understøttelse af sektoren? Har du både gennemslagskraft og gode diplomatiske evner? Så er stillingen som forretningsprojektleder i det nationale program for anskaffelse og implementering af en ny fælles studieadministrativ platform måske noget for dig.

Operations Director for ActionAid Denmark

Do you want to help lead one of the sharpest civil society organizations in Denmark? Can you balance the needs for structure and efficiency in a larger organization, with multiple mission-driven teams and a strong focus on agility and innovation?

Kontorfunktionærer søges til tilskudsadministration i Svendborg

Vil du være med til at løfte arbejdet med udstedelse af kontrakter, behandling af afrapporteringer og anden sagsbehandling vedrørende bevillinger under de Internationale Uddannelsesprogrammer? Eller vil du være med til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. forskning og innovationsprojekter? Så har vi nogle spændende stillinger i Bevillingsenheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte til dig.

Initiativrig økonom til Kontor for Boliger og Tilgængelighed i Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement

Er du interesseret i at få selvstændigt ansvar, faglige udfordringer på højt niveau og i at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på ministeriets område? Så kan du søge vores ledige stilling i Kontor for Boliger og Tilgængelighed.

Erfaren og serviceminded chefsekretær søges til direktionen

Arbejder du struktureret, og er du god til at holde overblikket? Trives du i et dynamisk miljø, hvor du hver dag er i kontakt med forskellige mennesker? Har du lyst til, i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer, at være med til at få en travl hverdag til at fungere for vores øverste ledelse? Så har vi måske en spændende stilling til dig.

Kontorchef til kontoret for Professions- og Erhvervsrettede Institutioner

Vil du have en central funktion i styringen og udviklingen af de videregående uddannelsesinstitutioner og kan du lede og sætte retning for både drifts- og udviklingsopgaver? Har du fokus på relationer i din tilgang til ledelse, og kan du skabe et tillidsfuldt samarbejde både internt og eksternt? Så har vi måske en spændende stilling til dig.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: