Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Praktikant til team Sårbare Unge og Familier

Vil du være med til at forebygge æresrelaterede konflikter og negativ social kontrol? Så søg stillingen som praktikant i team Sårbare Unge og Familier i Styrelsen for International Rekruttering og Integration.

Dygtige fuldmægtige søges til spændende opgaver i Center for Jura og Institutionspersonale

Vil du være med til at arbejde med forskelligartede juridiske spørgsmål, særligt vedrørende de videregående uddannelsesinstitutioner i Uddannelses- og Forskningsministeriets nye styrelse? Kan du formidle juraen i et klart sprog, og har du flair for at løse opgaver i samarbejde med andre? Så søger vi lige nu to nye kollegaer til vores juridiske center.

To AC-fuldmægtige (barselsvikarer) søges til internationale uddannelsesopgaver

Har du lyst til at arbejde med europæiske uddannelsesprogrammer og har du interesse for ungdomsområdet eller videregående uddannelser? Er du god til både at rådgive, administrere og kommunikere om tilskudsprogrammer eller ungdomspolitik? Så er du måske en af vores to nye kolleger i styrelsens Kontor for Internationale Uddannelsesprogrammer.

To AC-fuldmægtige (barselsvikarer) søges til internationale uddannelsesopgaver

Dygtig studentermedhjælp med flair for tal og databehandling søges til at arbejde med regional uddannelsesdækning og udbud af nye uddannelser

Har du lyst til at afprøve dine akademiske færdigheder og få praktisk erfaring med arbejdet i en politisk styret organisation? Interesserer du dig for uddannelsespolitik, og kunne du tænke dig at arbejde med regional uddannelsesdækning, nye udbud af uddannelser og optagelsen af nye studerende?  Så kunne denne stilling være noget for dig!

Konsulent søges til bedre indsats for traumatiserede flygtninge

Har du erfaring med arbejdet med traumatiserede børn og voksne, og har du lyst til at prøve kræfter med undervisning? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en konsulent med viden og kompetencer inden for psykologi til en særlig indsats, hvor vi skal uddanne personale på jobcentre i en række kommuner i at identificere tegn på traumer og i en metode til at reducere traumerne blandt etniske minoritetsborgere, så flere kommer ud på arbejdsmarkedet.

Akademiker til politikkontor på forsknings- og innovationsområdet

Har du interesse for forsknings- og innovationspolitik, og vil du være med helt tæt på det politiske maskinrum? Har du en fagligt stærk akademisk profil, og trives du med et stort selvstændigt ansvar? Så har vi en spændende stilling i Uddannelses- og Forskningsministeriets departement.

Transport- og Boligministeriets departement søger en juridisk studentermedhjælper til Bane- og Luftfartskontoret

Transport- og Boligministeriet søger en faglig stærk juridisk studentermedhjælper til departementets Bane- og Luftfartskontor. Du skal have mod på udfordrende arbejdsopgaver og lyst til at arbejde i et politisk og dynamisk miljø. Vi tilbyder faglige udfordringer, mulighed for personlig udvikling samt praktisk erfaring med arbejdet i et ministerium.

Kontorfunktionær søges til tilskudsadministration i Svendborg (midlertidig stilling)

Vil du være med til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. Uddannelses- og forskningsbevillinger og tilskudsadministration af internationale uddannelsesprogrammer? Så har vi en spændende (midlertidig stilling) i Bevillingsenheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte til dig.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

pdf Se annonce. (211 KB)

Erfaren og serviceminded chefsekretær søges til direktionen

Brænder du for sekretærrollen? Og har du lyst til, i samarbejde med dygtige og engagerede kollegaer, at være med til at få en travl hverdag til at fungere for vores øverste ledelse? Så har vi måske en spændende stilling til dig i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: