Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Studentermedhjælpere søges til Borgerservice i Valby

Vil du prøve kræfter med et område, der har stor politisk bevågenhed? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger et antal studentermedhjælpere til vores Borgerservice i Valby.

Strategisk kommunikationsprofil i den frie forsknings tjeneste

Har du en skarp og hurtig pen samt solid erfaring med strategisk kommunikation i en politisk styret organisation? Vil du være en del af et stærkt hold, hvor vi leverer den gode fortælling om den frie, nysgerrighedsdrevne forskning og sikker pressehåndtering? Så har vi brug for dig i sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond.

Kan du forvandle komplekse emner til klare budskaber?

Så er du måske vores nye pressemedarbejder i Udlændingestyrelsens Ledelsessekretariat. Vi skal bruge en kollega, der sammen med resten af holdet gør os endnu bedre til at forklare omverdenen, hvad vi laver. Måske er det dig?

Medarbejder til Budgetenheden i Transportministeriets departement

Ministeriets opgaver står ofte højt på den politiske dagsorden og vil være spændende for dig, som er interesseret i et varieret, dynamisk og analytisk opgavefelt, der giver en bred erfaring inden for en række aspekter af arbejdet i en politisk ledet organisation. Du vil få ansvar for egne sager, faglige udfordringer på højt niveau og et arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transportministeriets område.

Akademiker med interesse for at forme fremtiden søges til forskningspolitisk kontor

Er du interesseret i at arbejde med at finde løsninger på fremtidens udfordringer, og kan du udfordre den traditionelle tænkning? Kan du lide at have et job med opgaver, hvor ikke to dage er ens, og hvor du selv kan påvirke opgaveløsningen? Og har du lyst til et job, hvor du får mulighed for at samarbejde med forskellige mennesker både nationalt og internationalt? Så er du måske vores nye akademiske medarbejder i styrelsens kontor for Forskning og Forskningsinfrastrukturer

Studentermedhjælper til stilling i Ledelsessekretariatet

Er du studerende på en videregående uddannelse, skriftlig skarp og har flair for grafisk formidling, og har du lyst til at arbejde med opgaver inden for informationssikkerhed og GDPR? Så er stillingen som student i Styrelsen for International Rekruttering og Integrations Ledelsessekretariat noget for dig. Der er tale om en fast stilling.

Skal du være med til at implementere loven om forbud mod visse donationer?

Udlændingestyrelsen søger medarbejdere til Open Source Intelligence (OSINT)-enheden i Kontoret for Landedokumentation. Der kan både være tale om ansættelse som fuldmægtig eller specialkonsulent, afhængigt af dine kompetencer og erfaring.

Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent

Kan du kommunikere målrettet og effektivt til virksomheder, kommuner og andre interessenter? Brænder du for integrations- og mangfoldighedsindsatser på arbejdsmarkedet? Så er du måske Foreningen Nydanskers nye kommunikationskonsulent!

Vi søger en medarbejder, der kan gøre vores kommunikation skarp og målrettet. Som kommunikationskonsulent vil du få ansvar for arbejdsopgaver, der relaterer sig til vores eksterne kommunikation. Se mere i stillingsopslaget her:  pdf Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent (105 KB)

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i efteråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være vores akademiske praktikant i efteråret 2021.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

pdf Se annonce. (211 KB)

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: