Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Engageret og fagligt dygtig studentermedhjælper til Banekontoret i departementet

Vil du arbejde med jernbanepolitiske problemstillinger af både national og international karakter? Har du lyst til at prøve dig selv af i forhold til håndteringen af forskelligartede opgaver, store som små, i et spændende, udfordrende og fagligt stærkt miljø tæt på den politiske beslutningsproces? Så har vi i Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement et job til dig, centralt placeret i den offentlige sektors maskinrum.

Genopslag: Projektchef til Koncern It i Udlændinge- og Integrationsministeriet

Udlændinge- og Integrationsministeriets Digitaliseringsstrategi 2021 skal implementeres, og der skal igangsættes og gennemføres en række it projekter, der har til formål at modernisere og udskifte en række centrale forretningssystemer.  Vi søger en dedikeret projektchef til at stå i spidsen for denne transformation af it-landskabet i koncernen.

Kontorfunktionær søges til personale- og lønadministration

Interesserer du dig for personale- og lønadministration, og arbejder du struktureret og målrettet? Trives du i et dynamisk miljø, og vil du gerne have en bred opgaveportefølje? Så har vi en spændende stilling til dig i Uddannelses- og Forskningsministeriets Koncern HR

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: