Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Vil du være med til at skabe dataløsninger inden for udlændingeområdet?

Vil du være med til at forme det fremtidige arbejde med statistikker på udlændingeområdet? Synes du, det er spændende at udarbejde statistikker og videreformidle det på en præcis og relevant måde, via programmering i f.eks. SQL eller QlikView? Så er stillingen lige noget for dig.

Vejledningsfaglig projektmedarbejder til Styrelsen for Forskning og Uddannelse

Har du solid vejledningserfaring med unge, der er på vej mod en videregående uddannelse? Har du idéer til, hvordan unge gennem viden og digitale vejledningsværktøjer kan understøttes i deres valgproces på Danmarks portal om uddannelse, Ug.dk?

Og er du klar på en hverdag, hvor du skal samarbejde med mange forskellige interessenter omkring valg af videregående uddannelse? Så har vi en spændende ledig stilling som projektmedarbejder i kontoret Analyse, Statistik og Den Koordinerede Tilmelding (ASK). Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 2 år.

Dygtige jurister søges til Udlændinge- og Integrationsministeriets departement

Er du en dygtig og engageret jurist, som vil være med til at udvikle integrationsindsatsen for udlændinge i Danmark og arbejde med lovgivning og ministerbetjening på integrationsområdet? Departementets Integrationskontor søger et antal jurister, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen.

Sagsbehandling og borgerbetjening på EU- og Udlændingeområdet i Aarhus?

Får du energi af at arbejde med varierende opgaver og godt samarbejde? Har du lyst til at møde vores brugere ansigt til ansigt og hjælpe med at varetage borgerbetjeningen i Aarhus? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger to kontorfunktionærer til kontoret Borgerservice i Aarhus.

Kontorfunktionærer søges til tilskudsadministration i Svendborg (midlertidig stilling)

Vil du være med til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. Uddannelses- og forskningsbevillinger og tilskudsadministration af internationale uddannelsesprogrammer? Så har vi en spændende (midlertidig stilling) i Bevillingsenheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte til dig.

Fuldmægtig søges til spændende uddannelses- og forskningspolitiske opgaver

Kan du se dig selv arbejde med uddannelses- og forskningspolitiske opgaver i både en national og international kontekst? Har du stærke analytiske kompetencer, er proaktiv og har gode samarbejdsevner? Så er du måske vores nye kollega i en tidsbegrænset stilling i Styrelsen for Forskning og Uddannelse.

Fuldmægtig til klagesagsbehandling på SU-området

Kan du træffe afgørelser ud fra gældende love og regler? Formår du at videreformidle et komplekst regelsæt i et præcist og let forståeligt sprog? Og har du mod på et udfordrende job, der giver erfaring med offentlig forvaltning og administration? Så er du måske vores nye kollega i kontoret Uddannelsesstøtte i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte. Der er tale om en tidsbegrænset stilling på 6 måneder.

Fuldmægtig søges til spændende uddannelses- og forskningspolitiske opgaver

Engageret og effektiv medarbejder søges til kontor for de professions- og erhvervsrettede uddannelser

Er du struktureret, har overblik og flair for komplekse administrative processer? Har du interesse for uddannelsespolitik og fremtidens arbejdsmarked, og vil du være med til at styrke og udvikle de videregående uddannelser? Så har vi en spændende stilling i kontoret for Professions- og Erhvervsrettede Videregående Uddannelser (PVU) med udfordrende opgaver af både analytisk og administrativ karakter og med tæt kontakt til uddannelsesinstitutioner og øvrige interessenter på området.

Udlændinge- og Integrationsministeriet søger presserådgiver

Har du lyst til at arbejde som presserådgiver med et af de mest omtalte og udfordrende politiske emner? Det er en fordel, hvis du har erfaring med politisk journalistik – det er til gengæld ikke nødvendigt, at du har arbejdet som presserådgiver før.

Fuldmægtige til Hjemrejsestyrelsen søges

Udlændinge- og Integrationsministeriets kommende nye styrelse – Hjemrejsestyrelsen – søger fuldmægtige til arbejdet med at håndtere udsendelse og frivillig hjemrejse for udlændinge uden lovligt ophold i Danmark.

Medarbejdere til Hjemrejsestyrelsen søges

Udlændinge- og Integrationsministeriets kommende nye styrelse – Hjemrejsestyrelsen – søger medarbejdere til arbejdet med at håndtere udsendelse og frivillig hjemrejse for udlændinge uden lovligt ophold i Danmark.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: