Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

BLIV AKADEMISK PRAKTIKANT I FORENINGEN NYDANSKER

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte unge i deres vej mod uddannelse og job?
Kunne du tænke dig at være en del af fællesskabet på en dynamisk og engageret arbejdsplads, hvor der er plads til forskellighed, og hvor mangfoldighed ses som en ressource?
Så skal du måske være en af de 6 nye akademiske praktikanter hos Foreningen Nydansker?

Akademiker søges til kontoret Rum

Ønsker du at arbejde med varetagelse af danske interesser på rumområdet? Kan du se dig selv arbejde med internationalt samarbejde og forhandling inden for EU? Så har vi måske det rigtige job til dig.

Praktikant til analyser om integration

Hvordan går det med nydanskeres beskæftigelse, uddannelse og medborgerskab, og hvad kan forklare udviklingen? Hvordan forløber integrationsindsatsen i kommunerne og på sprogcentrene, og hvem opnår de bedste resultater? Interesserer du dig for at besvare spørgsmål som disse, vil en praktikantstilling i Analysekontoret være noget for dig. Vi er en del af Integrationsafdelingen i Udlændinge- og Integrationsministeriet og søger lige nu en praktikant til forårssemesteret 2018.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: