Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Student med flair for tal søges til Udlændingestyrelsen

Er du interesseret i at komme tæt på den politiske proces samt arbejde i centraladministrationen i krydsfeltet mellem drift, jura og politik? Udlændingestyrelsen søger en student til det generelle indkvarteringsteam i Kontoret for Økonomi og Indkvartering, hvor du blandt andet skal bidrage med at levere talmateriale til både internt og eksternt brug.

Direktør søges til Koncernstyring i departementet

Vil du være med til at sætte den strategiske retning for Uddannelses- og Forskningsministeriet? Kan du bevare overblikket over en bred portefølje af opgaver? Og har du lyst til et job, hvor du er i tæt kontakt med hele koncernen? Så er du måske vores nye direktør i Koncernstyring.

Offensiv pressekonsulent til Uddannelses- og Forskningsministeriet

Kan du læse nyhedsstrømmen og skære historier til, så de sætter dagsordenen? Har du en skarp analytisk sans og en pragmatisk samarbejdsstil? Så er det en som dig, vi leder efter. Vi søger en dygtig kollega til vores presseteam i Uddannelses- og Forskningsministeriet. Du bliver en del af et spændende og hektisk arbejdsmiljø i et kommunikationskontor med store ambitioner og højt humør.

Student søges til Kontoret for Forebyggelse og Medborgerskab

Vil du arbejde med forebyggelse af æresrelaterede konflikter, ekstremisme og bandekriminalitet? Har du samtidig flair for research, koordinering og skriftlig formidling? Så kan det være dig Styrelsen for International Rekruttering og Integration har brug for til at bistå med projekter på tværs af æres- og bandeområdet.

Studenter til økonomi

Kan du håndtere store datamængder? Kan du præsentere en økonomisk analyse, så alle kan forstå den? Og har du lyst til at få unik arbejdserfaring, du kan bruge i din videre karriere?

Fuldmægtig til økonomi

Har du politisk tæft, og kan du præsentere en økonomisk analyse, så alle kan forstå den? Og har du lyst til at få unik arbejdserfaring, du kan bruge i din videre karriere?

Konsulent til finanslov og økonomisk analyse

Kan du skabe grundlaget for langsigtede økonomiske prioriteringer? Kan du omsætte komplicerede økonomiske analyser til politisk beslutningsgrundlag?  Kan du organisere og gennemføre større processer og projekter? Så er du måske vores nye kollega.

Udvikler til SU-systemerne

Er du en dygtig udvikler, der ønsker at bidrage til den fortsatte udvikling af SU-systemet? Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø med fokus på tværgående samarbejde? Så er du måske vores nye kollega.

Medarbejder til biometrisk team i Nationalt ID-center

Kunne du tænke dig at arbejde med et spændende emne i rivende udvikling på et område, der er præget af et stærkt fagligt miljø, og som samtidig er genstand for stor politisk interesse? Nationalt ID-center søger en medarbejder til centerets biometriske team.

Kontorfunktionær søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration

Er du kontoruddannet, og får du god energi af varierende arbejdsopgaver og tæt samarbejde? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en kontorfunktionær til Landbrug- og Erhvervskontoret. Vi har i Landbrug og Erhverv brug for en blæksprutte, der kan hjælpe med at løse en række vigtige, understøttende opgaver.

Udlændingestyrelsen søger medarbejder til bygningsteamet

Har du en bygningsfaglig baggrund? Vi mangler en faglig stærk kollega, som kan stå for koordinering af drifts- og vedligeholdelsesopgaver af bygninger, der anvendes til asylcentre. Medarbejderen skal også bidrage til at energioptimere bygningsmassen, digitalisereplantegninger mm.

Jurister søges til Udlændingenævnets sekretariat

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Udlændingenævnets sekretariat i departementet søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere som juridisk embedsmand i centraladministrationen. Der kan være tale om både midlertidige og faste stillinger.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: