Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Digitaliseringskonsulent til Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

Har du solide proceskompetencer og kan du lide at løse problemer? Vil du arbejde med it-understøttelse af medarbejderne i ministeriet samt være med til at bygge fundamentet for mere digitalisering? Så har vi stillingen til dig.

Innovationsfonden og GTS søger Innovation Officer til Erhvervshus Sydjylland

Ser du et stort potentiale for innovation i danske virksomheder og bliver du motiveret af at styrke dansk erhvervslivs innovationsevne og konkurrencekraft? Brænder du for at bygge bro mellem forskning og de nyeste teknologiske muligheder og danske små og mellemstore virksomheder? Vil du være med til at sikre en mere enkel, effektiv og sammenhængende erhvervsfremme? Og kan du arbejde selvstændigt efter disse mål, så er du måske vores nye Innovation Officer.

Innovationsfonden og GTS søger Innovation Officer til Erhvervshus Fyn

Innovationsfonden og GTS søger Innovation Officer til Erhvervshus Sjælland

Innovationsfonden og GTS søger Innovation Officer til Erhvervshus Midtjylland

Innovationsfonden og GTS søger Innovation Officer til Erhvervshus Nordjylland

Innovationsfonden søger Investment Officer inden for sundhed i Aarhus

Vil du være med til at understøtte innovation i Danmark? Vil du være med til at styre Innovationsfondens portefølje af forsknings- og innovationsaktiviteter? Har du et solid indblik i dansk og udenlandsk sundhedsforskning? Så har vi en spændende stilling på Innovationsfondens kontor i København.

Innovationsfonden søger Investment Officer inden for sundhed i København

Souschef til Udlændingestyrelsen

EU er i færd med at gennemføre et nyt og omfattende grænsekontrolsystem i Schengen området. Det vil få vidtrækkende betydning for den måde, som kontrollen ved de ydre grænser gennemføres på. Vil du bidrage til, at Danmark opfylder sine forpligtelser på Schengenområdet, og kunne du tænke dig at være med i ledelsesopgaver  – så læs videre.

Kontorelev søges til Udlændinge- og Integrationsministeriets departement

Har du opdaget, at sekretæropgaver, lettere sagsbehandling og daglige driftsopgaver er spændende? Har du sans for detaljer, er struktureret og god til at samarbejde? Er du også nysgerrig og seriøs omkring din uddannelse? Så kan du være den kontorelev inden for specialet Offentlig Administration, som Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger til ansættelse hurtigst muligt.

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: