Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Udlændingestyrelsen søger enhedschef til kontoret for Landedokumentation

Udlændingestyrelsen søger en enhedschef til en nyoprettet enhed i Kontoret for Landedokumentation. Enhedschefen vil bl.a. få ansvar for implementeringen af lov om forbud mod modtagelse af donationer fra visse fysiske og juridiske personer. Enheden omfatter også den nationale sanktionsliste vedr. udenlandske forkyndere, udlæsning af data fra mobiler, daglige henvendelser, analyser m.m. Kontoret understøtter Udlændingestyrelsen og Udlændinge- og Integrationsministeriets koncern med viden og dokumentation til understøttelse af sagsbehandlingen i bred forstand.

Enhedschef søges til Hjemrejsestyrelsens opsøgende enhed

Udlændinge- og Integrationsministeriets nye styrelse – Hjemrejsestyrelsen – søger en enhedschef, der vil være med til at styrke Hjemrejsestyrelsens hjemrejsearbejde for udlændinge uden lovligt ophold i Danmark.

Fuldmægtige søges til helt centrale opgaver på udlændingeområdet

Brænder du for jura med en stor samfundsmæssig betydning? Har du lyst til at videreudvikle eller skabe et solidt fundament for en karriere, f.eks. i centraladministrationen? Motiveres du af at arbejde med juridiske opgaver i både dansk og international kontekst? Udlændingestyrelsen søger et antal fuldmægtige til Center for Asyl – gerne med erfaring på området eller erfaring med konkret sagsbehandling, men helt nyuddannede er også meget velkomne til at søge. Der er både tale om faste og midlertidige stillinger.

Innovationsfonden søger skarp Data Analytics Officer til ny analysefunktion

Bliver du inspireret af at udvikle og arbejde med databehandling og -dataanalyse, og har du mod på at blive en central drivkraft i etableringen af en ny analysefunktion?  Vil du være med til at understøtte forskning og innovation, der styrker det danske samfunds konkurrenceevne og bæredygtighed?  Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfonden.

Innovationsfonden søger internationalt orienteret Investment Officer

Har du et bredt internationalt udsyn? Har du forståelse for, hvordan samarbejder mellem danske og udenlandske forskere og virksomheder kan skabe innovation til gavn for Danmark? Tager du gerne initiativ, er god til at skabe relationer og har flair for at gøre muligheder til noget konkret? Så er det måske dig, vi leder efter.

Analysekontor søger studerende til registerbaserede og økonometriske analyser

Har du en veludviklet analytisk sans, og vil du være med til at etablere et stærkere vidensfundament for politikudviklingen i Uddannelses- og Forskningsministeriet? Kan du i et klart og præcist sprog formidle komplekse problemstillinger og analyser? Og vil du bidrage til større analyseprojekter og analyser til ministeriets mange projekter? Så har vi en spændende stilling til dig.

Innovationsfonden søger skarp Data Analytics Officer til ny analysefunktion

Fuldmægtige/specialkonsulenter til politikudvikling

Vil du være med til at præge uddannelsespolitikken gennem fagligt solide beslutningsoplæg? Har du politisk tæft og god tal- og analyseforståelse? Så er du måske en af vores nye kollegaer i Center for Uddannelsespolitik og Trivsel (CTU) i Uddannelses- og Forskningsministeriets departement.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

pdf Se annonce. (211 KB)

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: