Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Er du kontoruddannet, og har du lyst til at arbejde med sagsbehandling og borgerbetjening på EU- og udlændingeområdet i Aarhus og Aalborg?

Får du energi af at arbejde med varierende opgaver og godt samarbejde? Har du lyst til at møde vores brugere ansigt til ansigt og hjælpe med at varetage borgerbetjeningen i Aarhus – og sommetider også i Aalborg? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en kontorfunktionær til kontoret Borgerservice.

Et antal jurister søges til Udlændingenævnets sekretariat

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Udlændingenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen. Der kan være tale om både midlertidige og faste stillinger.

Direktør til Danmarks Innovationsfond

Har du erfaring med ledelse og et solidt kendskab til forskning, innovation og iværksætteri? Er du visionær og målorienteret og kan du omsætte visioner og ideer til praktisk handling? Har du lyst til at stå i spidsen for driften og udviklingen af Danmarks Innovationsfond? Så er du måske Danmarks Innovationsfonds nye direktør.

Jurist med EU-profil søges til Færdselskontoret

Transport- og Boligministeriets departement søger en jurist med EU-profil til Færdselskontoret.

Er du interesseret i at få selvstændigt ansvar, faglige udfordringer på højt niveau og i at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på færdselsområdet både på nationalt og internationalt niveau? Så kan du være den, vi søger til en stilling som jurist i departementet.

Innovationsfonden søger Scientific Officer inden for energiområdet

Har du bred indsigt i energiområdet og betydelig erfaring inden for relevante fagområder, såsom vedvarende energiteknologier og kemiske energiprocesser? Og har du mod på at bruge denne viden til skabe værdi for det danske samfund? Så har vi en spændende stilling i Innovationsfonden.

Ambitiøs konsulent eller fuldmægtig søges til politikudvikling og ministerbetjening på området for udenlandsk arbejdskraft

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger en engageret akademiker til det politiske arbejde omkring udenlandsk arbejdskraft i kontoret for International Rekruttering. Du skal arbejde med at udvikle reglerne på området for udenlandsk arbejdskraft, hvor danske virksomheders adgang til relevant udenlandsk arbejdskraft sikres med udgangspunkt i arbejdsmarkedets behov.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: