Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Studentermedhjælper søges til Nationalt ID-center

Har du lyst til at arbejde i et fagligt stærkt miljø på et spændende område i rivende udvikling? Er du hurtig til at sætte dig ind i nye områder, og evner du at løse opgaver selvstændigt og i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye studentermedhjælper i Nationalt ID-center.

Cand.merc.jur. eller Cand.jur. søges til politikudvikling og analysearbejde på jernbaneområdet i Transport- og Boligministeriets departement

I Transport- og Boligministeriet er vi i fuld gang med mange store projekter, og ministeriets sager står samtidig ofte højt på den politiske dagsorden. Jobbet i Togkontoret vil være spændende for dig, som vil finde det interessant at arbejde med organisering, politikudvikling og den strategiske udvikling af jernbaneinfrastrukturen og togsystemet i Danmark.

Udlændingestyrelsen søger fuldmægtig til økonomistyring på indkvarteringsområdet

Har du lyst til at arbejde med finanslov, budgetter, regneark mv. på et interessant område, som har stor politisk fokus? Trives du med en alsidig hverdag med en stor kontaktflade internt såvel som eksternt? Og kunne du tænke dig at arbejde med økonomi i en statslig styrelse, som er i løbende udvikling? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Udlændingestyrelsen søger skarpe jurister – er det dig?

Brænder du for jura med en stor samfundsmæssig betydning? Har du lyst til at videreudvikle eller skabe et solidt fundament for en karriere, f.eks. i centraladministrationen? Motiveres du af at arbejde med juridiske opgaver i både dansk og international kontekst? Udlændingestyrelsen søger et antal fuldmægtige til 2. Familiesammenføringskontor. Du har gerne erfaring på området eller med konkret sagsbehandling, men er du nyuddannet, er du også meget velkommen til at søge.

Dygtig studentermedhjælper med interesse for centraladministrationen søges

Er du studerende, og ønsker du at prøve din viden fra studierne af i praksis? Vil du have indblik i arbejdet i et politisk kontor? Og er du fleksibel og klar til at hjælpe til der, hvor der er brug for det? Så søger vi i Uddannelses- og Forskningsministeriet en dygtig student til Politisk Afdeling i departement

Akademiker til Kontraktkontoret i Transport- og Boligministeriets departement

Er du interesseret i at få selvstændigt ansvar, faglige udfordringer på højt niveau og i at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transport- og Boligministeriets område?

I så fald kan du være den, vi søger til en ledig stilling som akademiker i Kontraktkontoret, der består af 9 engagerede medarbejdere.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: