Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

IT-udvikler med flair for interaktionsdesign og brugervenlighed

Har du lyst til at arbejde med digitalisering og udvikling af bedre brugergrænseflader i blanketter og budget- og regnskabsskemaer til e-grant - et ambitiøst ansøgnings- og tilskudsadministrativt it-system? Er du kvalitetsbevidst og grundig? Så har vi måske en stilling til dig.

Fuldmægtig søges til opgaver med internationalt fokus (barselsvikariat)

Har du lyst til at arbejde med europæiske uddannelsesprogrammer? Og har du både en stærk kommunikationsfaglig og administrativ profil? Så er du måske vores nye kollega i styrelsens Kontor for Internationale Uddannelsesprogrammer. Der er tale om et barselsvikariat på 6 måneder.

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2020

Skal du være en af vores 5 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Kunne du tænke dig at være en del af fællesskabet på en engageret arbejdsplads, som har vundet ’Tag Ansvar-prisen’ 2019 og er nomineret til ’Årets Fantastiske Fællesskab’? Så skal du måske være en af de 5 nye akademiske praktikanter hos Foreningen Nydansker?

Se hele stillingsopslaget her

Er du vores nye praktikant til kommunikationsprojekter?

Har du lyst til at afprøve dine akademiske færdigheder i praksis og samtidig skabe et godt fundament for en fremtidig karriere? Kontoret for Internationale Uddannelsesprogrammer i Styrelsen for Forskning og Uddannelse tilbyder en praktikantstilling (projektorienteret forløb) til foråret med start 1. februar 2020.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: