Kontakt VN

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
50 51 53 12

Kan du lide at sagsbehandle og vil du være med til at hjælpe erhvervslivet med at rekruttere udenlandsk arbejdskraft?

Vi har brug for dig, der kan lide at behandle ansøgninger fra udlændinge, og som herigemmen vil være med til at sikre, at erhvervslivet får den arbejdskraft, de efterspørger. Du vil få mulighed for at arbejde med meningsfulde arbejdsopgaver på et område med stor bevågenhed og samarbejde med statens bedste kollegaer. Lyder det som noget for dig? Så søger Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI) lige både fuldmægtige og konsulenter til både faste og midlertidige stillinger.

Erfaren og dygtig Scrummaster til udvikling og vedligeholdelse af SU-systemer

Er du passioneret omkring kommunikation, coaching, og tværgående arbejde, og vil du være med til at skabe rammerne for, at vores kontor fortsat leverer effektive og værdiskabende løsninger? Har du samtidig lyst til at udvikle dig fagligt og personligt i et miljø, der vægter arbejdsglæde, fleksibilitet og samarbejde højt? Så er du måske vores nye kollega til Kontor for SU-systemer.

Uddannelses- og Forskningsstyrelsen søger erhvervskandidatstuderende til spændende deltidsstillinger inden for jura, økonomi og it (Genopslag)

Uddannelses- og Forskningsstyrelsen søger bachelorer, der ønsker at kombinere en kandidatuddannelse med erhvervserfaring. Med en erhvervskandidatuddannelse skal du i gennemsnit have 25 timers relevant erhvervsarbejde samtidig med studierne. Erhvervskandidatuddannelsen tager fire år, og vi søger studerende til flere kontorer, der beskæftiger sig med jura, økonomi og it.

Erfaren akademisk medarbejder søges til analyseopgaver på et spændende område

Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en akademisk medarbejder til kontoret Økonomi og Tilskud, der har erfaring med og trives i at udarbejde analyser, der har en betydning for integrationsindsatsen og rekrutteringen af velkvalificerede udlændinge til danske virksomheder og uddannelsesinstitutioner.

Medarbejder søges til undervisning i og supervisering af traumeindsatsen i kommunerne

Kunne du tænke dig at være med til at uddanne og supervisere jobcentermedarbejdere i at identificere og reducere traumesymptomer blandt etniske minoritetsborgere, så flere kommer i beskæftigelse? Og har du viden og kompetencer inden for traumeområdet og kendskab til psykologiske metoder inden for traumebehandling, så er du måske vores nye kollega i Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI).

Jurist til sagsbehandling og tværgående opgaver på SU-området

Er du god til sagsbehandling på et område med komplekse regler og har du lyst til det? Kan du arbejde med høj effektivitet uden at gå på kompromis med kvaliteten? Og kan du samarbejde og skabe resultater? Så er du måske vores nye kollega i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Souschef søges til Hjemrejsestyrelsen

Hjemrejsestyrelsens Opsøgende enhed søger en souschef, der vil være med til at styrke hjemrejsearbejdet for udlændinge uden lovligt ophold i Danmark.

Souschef til Hjemrejsestyrelsen

Har du talent for driftsledelse og formår du, at motivere andre gennem dit engagement? Så kan det være dig, vi søger som souschef i Hjemrejsestyrelsens 1. Hjemrejsekontor.

Udlændingestyrelsen søger en analytisk stærk projektleder med interesse for sikkerhed og kontrol

Interesserer du dig for at arbejde med kontrol og sikkerhed på udlændingeområdet? Er du analytisk stærk og god til at samarbejde på tværs af en stor organisation og med andre myndigheder? Kan du koordinere tværgåede kontrolprojekter og formidle budskaberne på en letforståelig måde? Så er du måske vores nye kollega i kontrol- og sikkerhedsteamet i Kontoret for Forretningsanalyse og Udvikling i Udlændingestyrelsen.

Økonomichef til Hjemrejsestyrelsen

Vil du være kontorchef i en dynamisk styrelse, hvor ledelse er i fokus, og hvor samarbejde med interessenterne og inddragelse af medarbejderne står højt på dagsordenen? Vi søger en kontorchef til styrelsens Økonomikontor, der bl.a. står i spidsen for styringen af en kompleks økonomi i en statslig styrelse.

Souschef søges til arbejde med forebyggelse af æresrelaterede konflikter

Vil du være souschef i en dynamisk styrelse, hvor ledelse er i fokus, og hvor samarbejde med interessenter og inddragelse af medarbejdere står højt på dagsordenen? Så er det måske dig, vi står og mangler i Styrelsen for International Rekruttering og Integration.

UX-designer med grafisk flair til udvikling af SU's nye selvbetjening

Brænder du for at skabe gode serviceoplevelser og har du flair for grafisk design, så har du muligheden for at blive en del af Uddannelses- og Forskningsstyrelsens Servicedesign-team, som skal være med til at modernisere SU-systemet. Vi skal skabe bedre brugerrejser, så vi sikrer en bedre og mere effektiv service for de knap 500.000 studerende, der hvert år modtager SU.

Struktureret studentermedhjælper med en hurtig og skarp pen

Er du en stærk kommunikatør? Finder du fri forskning interessant? Og trives du med en bred kontaktflade internt såvel som eksternt? Så er du måske den studentermedhjælper, vi står og mangler i sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond.

Dygtig studentermedhjælper med interesse for uddannelsespolitik og centraladministrationen søges

Har du lyst til at afprøve dine akademiske færdigheder og få praktisk erfaring med arbejdet i en politisk styret organisation? Vil du bidrage til opbygning, formidling og dataanalyse af viden om det danske uddannelsessystem? Og interesserer du dig for dansk og europæisk uddannelsespolitik? Så er du måske vores nye kollega i Center for Videregående Uddannelser?

KEA-praktikant på Multimediedesigneruddannelsen søges til hjemmesideprojekt

Er du vores nye praktikant i Uddannelses- og Forskningsministeriet? Har du lysten og kompetencerne til at indgå i et spændende hjemmesideprojekt for Innovation Centre Denmark (ICDK) og være med til at udvikle visuelt content til sociale medier herunder LinkedIn? Så er denne stilling måske noget for dig. See english version below.

Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent

Kan du kommunikere målrettet og effektivt til virksomheder, kommuner og andre interessenter? Brænder du for integrations- og mangfoldighedsindsatser på arbejdsmarkedet? Så er du måske Foreningen Nydanskers nye kommunikationskonsulent!

Vi søger en medarbejder, der kan gøre vores kommunikation skarp og målrettet. Som kommunikationskonsulent vil du få ansvar for arbejdsopgaver, der relaterer sig til vores eksterne kommunikation. Se mere i stillingsopslaget her:  pdf Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent (105 KB)

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

pdf Se annonce. (211 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i efteråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være vores akademiske praktikant i efteråret 2021.

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: