Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

AC’ere til Internationalt Kontor i Transportministeriets departement

Er du interesseret i at få et selvstændigt ansvar, faglige udfordringer på højt niveau og arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transportministeriets område, kan du være den, vi søger.

Vi har for øjeblikket to ledige stillinger i Internationalt Kontor.

Udlændingestyrelsen søger en skarp fuldmægtig eller konsulent med lyst til juridisk arbejde med udbud og generelle juridiske opgaver

Har du stærke juridiske kompetencer og en interesse for at arbejde med forskellige retsområder såsom bl.a. udbudsret, kontraktret, erhvervslejeret, byggelovgivning og entrepriseret? Og kan du hurtigt vurdere en sag og fremhæve det relevante – uden at det går ud over kvaliteten? Så er du måske vores nye medarbejder i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Studenter søges til Udlændinge- og Integrationsministeriets departement

Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø, og har du interesse for udlændinge- og integrationsområdet og EU? Så er stillingen som student i Udlændinge- og Integrationsministeriets departement måske noget for dig. Der er tale om to ledige stillinger.

Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent

Kan du kommunikere målrettet og effektivt til virksomheder, kommuner og andre interessenter? Brænder du for integrations- og mangfoldighedsindsatser på arbejdsmarkedet? Så er du måske Foreningen Nydanskers nye kommunikationskonsulent!

Vi søger en medarbejder, der kan gøre vores kommunikation skarp og målrettet. Som kommunikationskonsulent vil du få ansvar for arbejdsopgaver, der relaterer sig til vores eksterne kommunikation. Se mere i stillingsopslaget her:  pdf Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent (105 KB)

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i efteråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være vores akademiske praktikant i efteråret 2021.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

Økonom/analytiker til Analysekontoret i Transportministeriets departement

Transportministeriet skal sikre mobilitet, der skaber værdi. Ministeriet skal forene målet om høj mobilitet med målet om grøn omstilling og samtidig sikre en effektiv transportsektor. Ministeriet står for en væsentlig del af statens samlede anlægsinvesteringer og aktivmasse.

Vores arbejdsområder omfatter bl.a. modernisering af landets jernbaner, udbygning af metroen i København, store vej- og broprojekter, selvkørende biler, luftfart, cyklistforhold og trafiksikkerhed. Herudover er transportens miljø- og klimapåvirkning en integreret del af ministeriets arbejde.

Ministeriets opgaver står ofte højt på den politiske dagsorden og vil være spændende for dig, der er interesseret i at arbejde i et varieret, dynamisk og analytisk opgavefelt.

Vi søger netop nu en økonom/analytiker til departementets Analysekontor.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

pdf Se annonce. (211 KB)

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: