Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Udlændingestyrelsen søger fagligt skarpe jurister med interesse for indkøb og udbud

Har du erfaring med – eller lyst til at prøve kræfter med - udbud af små og store kontrakter, kontraktstyring, indkøb til hele Udlændingestyrelsen og juridiske opgaver inden for udbudsretten, entrepriseretten, erhvervslejeretten mv. - så er du måske den nye fuldmægtig eller konsulent, vi leder efter i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Souschef og teamkoordinator til Analyseteamet i Udlændingestyrelsen

Er du en dygtig generalist med et højt drive og solide analytiske kompetencer? Har du erfaring med eller talent for ledelse – og lyst til at arbejde i en organisation i en spændende udvikling, som tilbyder fleksible rammer for tilrettelæggelsen af din arbejdstid? Så er det måske dig, Udlændingestyrelsen søger til stillingen som souschef og teamkoordinator for Analyseteamet i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling.

Jurist til Kontraktkontoret i Transport- og Boligministeriets departement

Er du interesseret i at få selvstændigt ansvar, faglige udfordringer på højt niveau og i at arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transport- og Boligministeriets område?

I så fald kan du være den, vi søger til en ledig stilling som jurist i Kontraktkontoret, der består af 9 engagerede medarbejdere.

Jurister søges til Udlændingenævnets sekretariat

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt juridisk, fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Udlændingenævnets sekretariat i Hjemrejsestyrelsen søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere som juridisk embedsmand i centraladministrationen. Der kan være tale om både midlertidige og faste stillinger.

Student søges til Ledelsessekretariatet i Udlændingestyrelsen

Har du lyst til at prøve kræfter med ledelsesbetjening? Er du hurtig til at sætte dig ind i nye områder, og evner du både at løse opgaver selvstændigt og i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye student i Ledelsessekretariatet. Der er tale om enten en fast eller en midlertidig stilling.

Direktionsassistent til Innovationsfonden

Trives du med en bred vifte af opgaver, og har du flair for struktur og formidling? Er du stærk på projektstyring og strategi? Er du proaktiv af natur? Så er det måske dig, vi leder efter.

Souschefer til Hjemrejsestyrelsen

Udlændinge- og Integrationsministeriets kommende nye styrelse – Hjemrejsestyrelsen – søger 4 souschefer. Vil du være en del af ledelsesteamet i et kontor, hvor du skal være med til at etablere en ny styrelse, og hvor du skal medvirke til at sikre en velfungerende drift? Så er jobbet som souschef i Hjemrejsestyrelsen noget for dig.

Økonomichef til Hjemrejsestyrelsen

Udlændinge- og Integrationsministeriets kommende styrelse – Hjemrejsestyrelsen – søger en kontorchef til styrelsens økonomikontor, der bl.a. skal stå i spidsen for styringen af en kompleks økonomi i en statslig styrelse.

Medarbejder til rådgivningsopgaver i relation til forskning og innovation på EU-området

Vil du bidrage til et internationalt udsyn i uddannelses- og forskningssektoren og arbejde med EU-sager? Har du lyst til at rådgive danske interessenter om det kommende rammeprogram for forskning og innovation Horizon Europe, og synes du, at det er spændende at være med ved opstarten af et nyt program? Så har vi måske stillingen til dig. Der er tale om en tidsbegrænset stilling fra 1. september 2020 til 30. juni 2021.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: