Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

Chef til det nationale ID-center

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger en chef til et nyt nationalt ID-center

Akademiker med interesse for videregående uddannelse

Vil du være med til at understøtte udviklingen af de professions- og erhvervsrettede videregående uddannelser, og er du en dygtig formidler af ny viden? Så er du måske vores nye kollega.

Projektleder til nyt fælles studieadministrativt system

Har du erfaring som projektleder fra offentlige it-projekter? Kan du sikre fremdrift i et stort it-projekt gennem samarbejde og dialog, og vil du gerne være projektleder på et nyt system, der skal erstatte STADS? Så er du måske vores nye kollega.

Jurastuderende søges til højaktuelle opgaver inden for Udlændingeområdet

Udlændingestyrelsen søger et antal juridiske studentermedhjælpere, der kan bistå med forskelligartede administrative opgaver i forhold til sagsbehandlingen af udlændinges ophold i Danmark. Der er tale om både fastansættelse og tidsbegrænsede stillinger indtil 30. juni 2018 med mulighed for forlængelse.

Innovationsattachéer søges til Tyskland og Sydkorea

Er du en fremragende networker, der brænder for at varetage danske interesser indenfor forsknings-, innovations- og uddannelsespolitik? Så er du måske vores nye innovationsattaché i enten München eller Seoul

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: