Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Erfarne og dygtige jurister søges til Udlændinge- og Integrationsministeriet

Vil du arbejde i et klassisk lovkontor, hvor juraen er i højsædet, og hvor du forventes at tage aktiv del i kontorets samarbejde med eksterne interessenter? Udlændinge- og Integrationsministeriet har fokus på kompetenceudvikling og fleksibilitet. Departementet søger et antal erfarne fuldmægtige til Asyl og Visum.

Udlændingestyrelsen søger fagligt skarp teamkoordinator til Team Udbud og Indkøb

Har du erfaring med kontrakter, indkøb og udbud – eller har du gode forudsætninger for at tage styring på den slags opgaver – og brænder du for faglig ledelse? Så er du måske den nye teamkoordinator, vi søger i Udlændingestyrelsen til at stå i spidsen for vores nyoprettede Team Udbud og Indkøb.

Fagligt stærke jurister til departementalt jurakontor

Ser du juridiske løsninger frem for begrænsninger? Kan du balancere en hverdag, hvor du både skal spille hurtigt ind i politiske processer og grave dig ned i tunge juridiske problemstillinger? Vil du være en del af et stærkt hold, der holder sammen? Så er et job i Jura måske noget for dig.

Studentermedhjælper søges til europæisk netværk rettet mod unge

Har du lyst til at arbejde med europæiske uddannelsesprogrammer og et europæisk netværk rettet mod unge? Og har du en stærk kommunikationsfaglig profil? Så er du måske vores nye student i styrelsens kontor for internationale uddannelsesprogrammer.

Innovationsfonden søger chefsekretær til hovedkontor i Aarhus

Er du altid imødekommende, når folk beder om hjælp? Arbejder du struktureret, og er du god til at bevare overblikket i pressede situationer? Trives du i et dynamisk miljø, hvor du hver dag er i kontakt med mange kolleger? Så er du måske vores nye chefsekretær til hovedkontoret i Aarhus.

Praktikant til team Sårbare Unge og Familier

Vil du være med til at forebygge æresrelaterede konflikter og negativ social kontrol? Så søg stillingen som praktikant i Styrelsen for International Rekruttering og Integration.

Genopslag: Fuldmægtig/konsulent søges til økonomistyring i Udlændingestyrelsen

Har du lyst til at arbejde med finanslov, store budgetter og endnu større regneark på et område med stor politisk bevågenhed? Og kunne du tænke dig at arbejde i en nyoprettet stilling med alle slags økonomiske opfølgninger i en statslig styrelse? Så er det måske dig, vi søger som vores nye kollega i Kontoret for Økonomi og Indkvartering i Udlændingestyrelsen.

Fuldmægtig søges til opgaver med internationalt fokus

Har du lyst til at arbejde med europæiske uddannelsesprogrammer? Og er du god til både at rådgive, administrere og kommunikere om forskellige typer af tilskudsprogrammer? Så er du måske vores nye kollega i styrelsens Kontor for Internationale Uddannelsesprogrammer.

Ambitiøse medarbejdere til regnskabsenhed i Uddannelses- og Forskningsministeriet

Brænder du for at arbejde med statsligt regnskab og har erfaring med, at arbejde med systemerne IndFak, Navision, SKS og RejsUd? Vil du være med til at sikre en pålidelig regnskabsaflæggelse for to statslige styrelser og en institution, og har du gode ideer til, hvordan vi kan gøre vores processer endnu mere effektive og digitale, så vi kan levere regnskabsdata af højeste kvalitet? Så har vi to spændende stillinger til regnskabsopgaver i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte under Uddannelses- og Forskningsministeriet

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: