Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

Studentermedhjælper søges til SU-vejledning

Er du studerende og kunne du tænke dig at vejlede andre studerende om Statens Uddannelsesstøtte (SU)? Så er det måske dig, som vi leder efter hos Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte.

Kontorfunktionærer søges til tilskudsadministration i Svendborg

Vil du være med til at løfte arbejdet med udstedelse af kontrakter, behandling af afrapporteringer og anden sagsbehandling vedrørende bevillinger under de internationale uddannelsesprogrammer? Eller vil du være med til at løfte behandlingen af økonomiske rapporter og anden sagsbehandling vedr. forskning og innovationsprojekter? Så har vi nogle spændende stillinger i Bevillingsenheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte.

Erfarne jurister med interesse for udlændingeret

Er du interesseret i at få et selvstændigt ansvar, og trives du i krydsfeltet mellem jura og politik? Udlændinge- og Integrationsministeriet søger to specialkonsulenter (teamledere) til Asyl og Visum.

Leder søges til Økonomienheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte

Vil du stå i spidsen for økonomienheden i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte? Brænder du for at sikre en god økonomistyring og et retvisende regnskab? Kan du opbygge gode faglige arbejdsgange kombineret med en god kultur baseret på dialog og samarbejde? Så har vi en spændende stilling til dig.

Akademikere til arbejde med tildeling af forskningsbevillinger

Vil du arbejde med sekretariatsbetjening? Har du mod på både administrativ og strategisk håndtering af ansøgninger ved tildelingen af forskningsbevillinger? Og vil du være med til at udvikle de bedste rammer for original og excellent forskning i Danmark? Så har vi to spændende midlertidige stillinger i Danmarks Fire Forskningsfond i Odense.

Akademikere der brænder for politikudvikling og analysearbejde søges til Togkontoret i Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement

Ministeriets – og Togkontorets – opgaver står ofte højt på den politiske dagsorden og vil være spændende for dig, som er interesseret i et varieret, dynamisk og analytisk opgavefelt. Du vil få ansvar for egne sager, faglige udfordringer på højt niveau og et arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transport-, Bygnings- og Boligministeriets område.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: