Kontakt VN

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
50 51 53 12

Midlertidig deltidsstilling til opgaver vedr. institutionspersonale i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

Vil du arbejde med spørgsmål vedrørende de videregående uddannelsesinstitutioner og deres uddannelser i et fagligt stærkt juracenter med gode kolleger? Kan du formidle i et klart sprog, og har du flair for at løse opgave i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye kollega, som kan være med til at løfte opgaverne i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Studenter søges til Udlændingenævnets sekretariat

Har du lyst til at indgå i et stærkt fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed, og har du interesse for udlændingeretten og sagsbehandling i det offentlige? Har du mod på et spændende og kompetenceudviklende studiejob? Så er en stilling som studentermedhjælper i Udlændingenævnets sekretariat måske noget for dig.

Er du én af vores nye studentermedhjælpere med interesse for forvaltningsret og udlændingeret, og har du lyst til at hjælpe erhvervslivet med at rekruttere udenlandsk arbejdskraft?

Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI) søger lige nu et antal nye studentermedhjælpere, der skal hjælpe os med at komme sagsbehandlingstiderne til livs. I SIRI vil du både opleve udfordrende opgaver på et område med stor bevågenhed, og at der er lagt en plan for dig den første dag, hvor du vil blive grundig indført i meningsfulde arbejdsopgaver, samt møde og samarbejde med statens bedste kollegaer.
Der er tale om både faste og midlertidige stillinger.

Fuldmægtige til Udlændingenævnets sekretariat

Vil du være med til at sikre, at det er de rigtige afgørelser, der bliver truffet på et område med stor politisk interesse og mediebevågenhed? Har du lyst til at arbejde med kompleks jura med stor betydning for den enkelte udlænding og på et samfundsmæssigt vigtigt område? Og ønsker du et solidt fundament for din fremtidige karriere? Så er du måske en af de fuldmægtige, som vi i øjeblikket søger.

Akademiker søges til understøttelse af sagsbehandlingen på SU-området med data og statistik mv.

Er du god til at håndtere og overskue store og komplekse mængder data, som kan anvendes til bl.a. at understøtte sagsbehandling af sager på uddannelsesstøtteområdet? Er du god til at anvende og nyttiggøre disse data? Har du gode formidlingsevner og en systematisk og helhedsorienteret tilgang? Har du kompetencer til at anvende eksisterende – men også udvikle nye – værktøjer til produktionsstyring og -opfølgning? Og kan du skabe resultater som en del af et team? Så er du måske vores nye kollega i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen.

Kontorfunktionærer søges til at understøtte rekruttering af international arbejdskraft

Har du lyst til at arbejde inden for et spændende område og blive klogere på udlændingeområdet? Og ønsker du, at dit arbejde gør en forskel for samfundet, samtidig med at du kan sparre og have det sjovt med dine kollegaer? Så er du måske én af de kontorfunktionærer, vi søger i Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI), der skal hjælpe os med at komme sagsbunkerne og sagsbehandlingstiderne til livs. Der er tale om både faste og midlertidige ansættelser.

Kan du lide at sagsbehandle og vil du være med til at hjælpe erhvervslivet med at rekruttere udenlandsk arbejdskraft?

Styrelsen for International Rekruttering og Integration (SIRI) søger lige nu fuldmægtige og specialkonsulenter, der skal hjælpe os med at sikre en effektiv, hurtig og korrekt sagsbehandling på et højt fagligt niveau.

Vi har brug for dig, der kan lide at behandle ansøgninger fra udlændinge, og som herigemmen vil være med til at sikre, at erhvervslivet får den arbejdskraft, de efterspørger. Du vil få mulighed for at arbejde med meningsfulde arbejdsopgaver på et område med stor bevågenhed i samarbejde med statens bedste kollegaer.

Der er tale om både faste og midlertidige stillinger.

Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent

Kan du kommunikere målrettet og effektivt til virksomheder, kommuner og andre interessenter? Brænder du for integrations- og mangfoldighedsindsatser på arbejdsmarkedet? Så er du måske Foreningen Nydanskers nye kommunikationskonsulent!

Vi søger en medarbejder, der kan gøre vores kommunikation skarp og målrettet. Som kommunikationskonsulent vil du få ansvar for arbejdsopgaver, der relaterer sig til vores eksterne kommunikation. Se mere i stillingsopslaget her:  pdf Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent (105 KB)

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i efteråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være vores akademiske praktikant i efteråret 2021.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

pdf Se annonce. (211 KB)

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: