Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Akademiker, der brænder for politikudvikling og fremtidens infrastruktur søges til Togkontoret i Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement

I Transport-, Bygnings- og Boligministeriet er vi i fuld gang med mange store projekter og Ministeriets sager står samtidig ofte højt på den politiske dagsorden. Jobbet i Togkontoret vil være spændende for dig, som er interesseret i et varieret, dynamisk og analytisk opgavefelt. Du vil få ansvar for egne sager, faglige udfordringer på højt niveau og et arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transport-, Bygnings- og Boligministeriets område.

Dygtig studentermedhjælper med interesse for centraladministrationen søges

Er du studerende, og ønsker du at prøve din viden fra studierne af i praksis? Vil du have indblik i arbejdet i et politisk kontor? Og er du fleksibel og klar til at hjælpe til der, hvor der er brug for det? Så søger vi i Uddannelses- og Forskningsministeriet en dygtig student til Politisk Afdeling i departementet.

Fuldmægtig til Koncern HR i Udlændinge - og Integrationsministeriet

Vil du have rekrutteringsprocessen fra A-Z helt ind under huden? Kan du godt lide at finde løsninger på spørgsmål inden for personalejura? Er du nyuddannet med et ønske om at få erfaring med en bred palette af personaleadministrative opgaver, eller drømmer du om at udfolde din nuværende erfaring med personaleadministration? Så kan det være dig, vi leder efter.

Praktikanter søges til analyser om integration

Hvordan går det med nydanskeres beskæftigelse, uddannelse og medborgerskab, og hvad kan forklare udviklingen? Hvordan forløber integrationsindsatsen i kommunerne og på sprogcentrene, og hvem opnår de bedste resultater? Interesserer du dig for at besvare spørgsmål som disse, vil en praktikantstilling i Analysekontoret være noget for dig. Vi er en del af Integrationsafdelingen i Udlændinge- og Integrationsministeriet og søger lige nu praktikanter til forårssemesteret 2019.

Programrådgiver søges til Erhvervsforsker-ordningerne

Har du interesse for offentlig forvaltning og erhvervsrettet forskning? Har du lyst til at bidrage både til professionel sagsbehandling og være i tæt kontakt med potentielle ansøgere? Så er du måske vores nye kollega i Innovationsfondens Talent-team. Der er tale om en midlertidig stilling til og med den 31. juli 2019.

Jurist med masser af gå-på-mod til en bred vifte af opgaver søges

Er du analytisk skarp, i stand til at skære en sag til og skrive en klar og tydelig afgørelse? Har du samtidig mod på at løse en bred vifte af juridiske opgaver? Så har vi en spændende stilling i juridisk kontor i Styrelsen for Forskning og uddannelse.

Ambitiøs konsulent til økonomistyring i Uddannelses- og Forskningsministeriet

Vil du bidrage til drift og styring af en statslig styrelse, der har et af statens største budgetter? Er du analytisk stærk, proaktiv og har gode formidlingsevner? Så har vi en spændende stilling til dig i Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte under Uddannelses- og Forskningsministeriet.

Studentermedhjælper søges til analyse, politikudvikling og information om EU's forskningsprogram

Er du studerende, og drømmer du om at arbejde med EU og styrke dansk forskning? Vil du bidrage til opgaveløsningen på området og udvikle dig i et spændende fagligt miljø med politisk fokus? Så søger kontoret for EU-samarbejde om forskning og uddannelse i Styrelsen for Forskning og Uddannelse en dygtig og analytisk studentermedhjælper med interesse for EU og forskningspolitik til en 12 måneders stilling.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: