Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Erfarne fuldmægtige med stærke juridiske kompetencer søges til EU-opholdskontoret

Udlændinge og Integrationsministeriets departement søger 1-2 fuldmægtige til EU-opholdskontoret. Vi arbejder med en bred vifte af opgaver vedr. EU-reglerne om personers fri bevægelighed – både i nationalt og internationalt regi, og vores hverdag er præget af såvel internationale som nationale beslutninger.

Vil du helt ind i det politiske maskinrum?

Vi søger en fuldmægtig til Ministersekretariat i Udlændinge- og Integrationsministeriet, hvor vi arbejder med at få enderne til at mødes på et højpolitisk område.

Teamansvarlig for analyseteamet i Udlændingestyrelsen

Er du en dygtig generalist med et højt drive og solide analytiske kompetencer? Har du erfaring med eller talent for ledelse – og lyst til at arbejde i en organisation i en spændende udvikling, som tilbyder fleksible rammer for tilrettelæggelsen af din arbejdstid? Så er det måske dig, Udlændingestyrelsen søger til stillingen som teamansvarlig for analyseteamet i Kontoret for Kontrol og Forretningsudvikling.

Erfaren projektleder og dygtig direktionsassistent søges til højprofilerede prisuddelinger og til direktionsbetjening i Styrelsen for Forskning og Uddannelse (barselsvikariat og midlertidig stilling)

Er du en dygtig og ambitiøs projektleder? Har du lyst til – og gerne erfaring med - direktionsbetjening? Så har vi måske et barselsvikariat eller en midlertidig stilling til dig, hvor du vil skulle projektlede initiativerne EliteForsk, Undervisningsprisen og/eller betjene vores direktion.

Skarp og dynamisk områdeleder til Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond i Odense

Vil du være med til at udvikle de bedste rammer for original og excellent forskning i Danmark? Brænder du for at stå i spidsen for fondens interne sekretariat med fokus på internationalt samarbejde, kommunikation og klassiske sekretariatsopgaver som forberedelse af mødedagsordener og behandling af klagesager? Har du erfaring med ledelse og er en god holdspiller? Så er du måske vores nye leder og kollega i Sekretariatet for Danmarks Frie Forskningsfond, som er en del af Styrelsen for Forskning og Uddannelse.

Kontorchef søges til internationalt kontor i departementet

Er du handlekraftig og løsningsorienteret? Har du erfaring med politisk, internationalt arbejde? Og har du lyst til et job, hvor du er tæt på de politiske processer? Så er du måske vores nye kontorchef til det internationale kontor.

Kontorchef søges til juridisk kontor i departementet

Har du styr på den juridiske værktøjskasse? Er du handlekraftig og løsningsorienteret? Har du lyst til et job, hvor du er tæt på de politiske processer? Så er du måske vores nye kontorchef til det juridiske kontor.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: