Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

It-arkitekt søges til Uddannelses og Forskningsministeriet

Brænder du for løsningsorienteret it-arkitektur og kunne du tænke dig en spændende stilling i Uddannelses- og Forskningsministeriet som it-arkitekt? Ønsker du ligeledes indflydelse i skabelsen af fremtidens digitale løsninger inden for uddannelse og forskning? Og har du ambitioner om personlig og faglig udvikling?

Ja, så kan du nemt blive vores nye kollega, hvor du vil blive en del af et team med højt til loftet, humor og høj innovativ faglighed i at finde digitale løsninger på forskelige forretningskomplekse problemstillinger, både internt og i relation til vores tætte samarbejde med universiteterne.

Genopslag: Er du studerende og interesserer du dig for databeskyttelse?

Udlændingestyrelsen søger en studentermedhjælper til Område for Databeskyttelse og Særlige Projekter, der, i samarbejde med resten af Team Databeskyttelse, skal hjælpe Udlændingestyrelsen med den fortsatte implementering og iagttagelse af reglerne i GDPR.

Akademiker til internationalt kontor i departementet

Har du lyst til at arbejde med international forsknings- og uddannelsespolitik i et dynamisk departement med en omskiftelig hverdag? Har du en høj faglighed og stærke samarbejdsevner? Så er du måske vores nye medarbejder i det internationale kontor.

Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent

Kan du kommunikere målrettet og effektivt til virksomheder, kommuner og andre interessenter? Brænder du for integrations- og mangfoldighedsindsatser på arbejdsmarkedet? Så er du måske Foreningen Nydanskers nye kommunikationskonsulent!

Vi søger en medarbejder, der kan gøre vores kommunikation skarp og målrettet. Som kommunikationskonsulent vil du få ansvar for arbejdsopgaver, der relaterer sig til vores eksterne kommunikation. Se mere i stillingsopslaget her:  pdf Foreningen Nydansker søger kommunikationskonsulent (105 KB)

Vi glæder os til at læse din ansøgning!

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i efteråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være vores akademiske praktikant i efteråret 2021.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

pdf Se annonce. (211 KB)

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: