Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

Sommerfuldmægtige til Udlændinge- og Integrationsministeriet

Er du studerende på en samfundsvidenskabelig uddannelse? Vil du arbejde for et ministerium, der kan byde på klassiske embedsmandopgaver, og som optager både medierne og den brede befolkning? Vi søger sommerfuldmægtige til ansættelse i ca. 8 uger i perioden 1. juli – 31. august 2021 med en gennemsnitslig ugentlig arbejdstid på 37 timer.

Juridiske konsulenter søges til Udlændingenævnets sekretariat

Kunne du tænke dig at arbejde i et stærkt fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Så søger Udlændinge- og Integrationsministeriet to erfarne konsulenter til Udlændingenævnets sekretariat. Der er tale om henholdsvis en fast og en tidsbegrænset stilling med forskellige arbejdsopgaver.

Udlændingenævnets sekretariat søger dygtige og engagerede jurister

Har du lyst til at arbejde i et stærkt fagligt miljø inden for et område, der er genstand for stor politisk interesse og mediebevågenhed? Udlændingenævnets sekretariat søger et antal juridiske fuldmægtige, der ønsker at skabe sig et solidt fundament for en karriere som juridisk embedsmand i centraladministrationen.

Fagligt stærk analytiker til Uddannelses- og Forskningsministeriets departement

Er du interesseret i Uddannelses- og Forskningspolitik, og vil du være med helt tæt på det politiske maskinrum? Har du en fagligt stærk profil, en skarp analytisk sans og trives du med et stort selvstændigt ansvar? Så er du måske vores nye kollega i Analysekontoret i Uddannelses- og Forskningsministeriets departement.

Akademiske medarbejdere søges til spændende juridiske opgaver i Uddannelses- og Forskningsstyrelsen

Vil du arbejde med juridiske spørgsmål vedrørende de videregående uddannelsesinstitutioner og deres uddannelser i et fagligt stærkt juracenter med gode kolleger? Kan du formidle juraen i et klart sprog, og har du flair for at løse opgaver i samarbejde med andre? Så har vi brug for flere kræfter til at løfte de juridiske opgaver i Uddannelses- og Forskningsministeriets nye styrelse, og søger derfor to fuldmægtige og en specialkonsulent.

Har du lyst til at arbejde med kontraktstyring?

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger en juridisk medarbejder med interesse for udbuds- og aftaleret til kontraktstyring i Koncern It.

Analytiker med flair for surveys til analyser og politikudvikling inden for uddannelsesområdet

Vil du være med til at understøtte Uddannelses- og Forskningsministeriets arbejde med solide fakta? Interesserer du dig for at udarbejde evidensbaserede input til politikudviklingen? Har du stærke analytiske kompetencer og gode samarbejdsevner? Og er du klar på en hverdag, hvor du bliver udfordret såvel fagligt som personligt? Så har vi en spændende stilling i kontoret Analyse og Data (ADA).

Studentermedhjælpere til sagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig indblik i et komplekst sagsområde og EU-retlige regler? Så er du måske vores nye kollega.

What do you want to do ?
New mail

Studentermedhjælper søges til kommunikation og internationale opgaver

Er du studerende og drømmer du om at arbejde med kommunikation og internationale opgaver? Nyder du at skrive på fejlfrit engelsk og at udfolde dig på hjemmesider og sociale medier? Så er du måske vores nye kollega i styrelsens kontor i Svendborg.

What do you want to do ?
New mail

Innovationsfonden søger Entrepreneur Officer med base i København til at drive samarbejde med universiteterne

Ser du et stort potentiale for innovation og iværksætteri blandt forskere og studerende på landets universiteter, og bliver du motiveret af at styrke Danmarks innovationsevne og konkurrencekraft? Brænder du for at bygge bro mellem forskning og nye innovative løsninger? Og kan du arbejde selvstændigt efter disse mål, så er du måske vores nye Entrepreneur Officer.

Akademiker til Vej- og Brokontoret i Transportministeriets departement (barselsvikar)

Vej- og Brokontoret beskæftiger sig med en bred vifte af opgaver fra driften af statsvejnettet og de store faste forbindelser til den langsigtede udbygning af den danske infrastruktur – herunder megaprojekter som Femern Bælt-forbindelsen, den nye ø, Lynetteholmen, i København og en eventuelt kommende fast Kattegat-forbindelse. Som medarbejder i kontoret vil du bl.a. arbejde i det team, der forbereder en mulig ny langsigtet investeringsplan. Du vil få ansvaret for konkrete anlægsprojekter, og du vil specifikt kommer til at arbejde med projekter og politikken inden for cykelområdet – herunder Transportministeriets bidrag til forberedelsen af Tour de France i Danmark i 2022.

Foreningen Nydansker søger akademisk praktikant i foråret 2021

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked?

Så skal du måske være den akademiske praktikant, som i foråret 2021 skal hjælpe os med en større virksomhedsrettet mangfoldighedsindsats i København og med en interviewundersøgelse af nordiske erfaringer med uddannelsesrettet integration.

Som praktikant får du indsigt i samspillet mellem erhvervsliv, kommuner og civilsamfund i arbejdet med integration, mangfoldighed og udsatte på nationalt og nordisk plan.

pdf Se annonce. (211 KB)

Vi søger akademiske praktikanter til foråret 2021

Skal du være en af vores 3 akademiske praktikanter, som skal løse et væld af spændende opgaver i forårssemesteret?

Brænder du for integration og mangfoldighed på det danske arbejdsmarked eller for at hjælpe udsatte og sårbare unge i deres vej mod uddannelse og job? Så er en praktik hos os en oplagt mulighed!

Se hele opslaget her:  pdf Praktikopslag forår 2021 (143 KB)

Studentermedarbejder til klagesagsbehandling på SU-området

Er du studerende, og brænder du for at opnå praktisk erfaring med offentlig forvaltning og administration? Har du mod på et selvstændigt job, der vil give dig overblik over et stort regelsæt? Og kan du formidle komplekse regler i et let forståeligt sprog? Så er du måske vores nye kollega.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: