Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83

It-løsningsarkitekt til Udlændinge-og Integrationsministeriet

Har du erfaring med modellering, og har du lyst til at præge en nyetableret arkitekturfunktion, som spiller en central rolle i ministeriets digitaliseringsstrategi? Vi tilbyder spændende opgaver og gode muligheder for efteruddannelse.

Har du lyst til at arbejde med kontraktstyring?

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger en juridisk medarbejder med interesse for udbuds- og aftaleret til kontraktstyring i Koncern It.

Administrativ stærk chefsekretær søges til uddannelsespolitisk kontor

Er du serviceminded, struktureret og god til tal? Og har du lyst til at være en del af et dynamisk kontor, hvor du dagligt er i kontakt med mange forskellige mennesker? Så mangler vi dig som ny chefsekretær i vores kontor for Professions- og Erhvervsrettede videregående Uddannelser i Styrelsen for Forskning og Uddannelse.

Kontorchef til Udlændinge- og Integrationsministeriets departement

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger en ny kontorchef til Udsendelse. Kontoret er en del af Asyl- og Migrationsafdelingen, der bl.a. arbejder med asyl, internationalt udlændingesamarbejde, udsendelsesarbejdet både i Danmark og internationalt, humanitært ophold samt udlændinge på tålt ophold og kriminelle udviste.

Studentermedhjælper søges til vores juridiske kontor

Styrelsen for Forskning og Uddannelse søger en studentermedhjælper til JURA, som er det juridiske kontor i styrelsen.
Vil du være med til at løse en bred vifte af juridiske opgaver og yde juridisk rådgivning til de øvrige kontorer i styrelsen?
Er du analytisk skarp, har ordenssans og er god til at finde løsninger på konkrete problemstillinger?
Så har vi måske en ledig stilling til dig.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: