Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

Udviklere til SU - systemkomplekset

Er du en dygtig udvikler, der ønsker at bidrage til den fortsatte udvikling af SU-systemet? Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø med fokus på tværgående samarbejde? Så er du måske vores nye kollega.

Ambitiøs økonom til budget og finanslov

Vil du være med til at skabe et økonomisk fundament for viden og velstand i Danmark? Vil du arbejde i et politisk miljø tæt på ministeren? Kan du bidrage med høj kvalitet og med nye løsninger til vores budget- og finanslov? Uddannelses- og Forskningsministeriets departement søger en økonom til Koncern Økonomi.

Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement søger jurist til HR

I Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement er vi i fuld gang med mange store projekter. Der udføres og planlægges store vejbyggerier, jernbanenettet er i gang med en gennemgribende modernisering, og der arbejdes for fuld kraft med udbygningen af metroen i København. Vi arbejder med forbedringer af trafiksikkerheden og vi har ligeledes ansvar for bl.a. færdselsloven, opførelsen og driften af statens bygninger, byggelovgivningen og boligområdet.

Student med interesse for sagsbehandling og regelefterlevelse

Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø, og har du stor interesse for udlændingeområdet? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger en student til Kontrolenheden i Økonomi, Kontrol og Tilskud.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: