Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

Chefkonsulent søges til Danmarks Frie Forskningsfonds sekretariat i Odense

Har du erfaring med udvikling og drift af avancerede IT-systemer? Kan du se, hvordan processer kan udvikles og optimeres? Så har vi måske stillingen til dig i Danmarks Frie Forskningsfonds sekretariat. Der er tale om en tidsbegrænset stilling med 30 timer om ugen, der udløber 30. juni 2018 og med tiltrædelse snarest.

Fuldmægtige søges til sagsbehandling på SU-området

Har du mod på et job med spændende EU-retlige problemstillinger? Går du grundigt til værks, og er du god til at formidle på skrift? Så søger vi to fuldmægtige til Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte.

Alsidig akademiker søges til spændende opgaver på SU-området

Har du lyst til at arbejde med et område af stor betydning for tusindvis af studerende? Drømmer du om et afvekslende job i staten med gode udviklingsmuligheder? Så søger Styrelsen for Institutioner og Uddannelsesstøtte, kontoret for Uddannelsesstøtte en ny medarbejder.

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger sekretær/administrativ medarbejder til udlændingeområdet

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger sekretær/administrativ medarbejder til et spændende og varieret job, hvor du som del af et tomandsteam fungerer som sekretær for afdelingscheferne i Asyl- og Migrationsafdelingen og Familie- og Opholdsafdelingen og samtidig bliver ansvarlig for en række andre opgaver i de to afdelinger.

Studerende søges til sekretariatsopgaver

Er du god til at holde det store overblik? Og bliver du motiveret af en travl hverdag med mange igangværende opgaver? Sekretariatet For Danmarks Frie Forskningsfond søger en studentermedhjælper til sekretariatsopgaver af både administrativ og udviklingsorienteret karakter.

Student søges til Ledelsessekretariatet i Udlændingestyrelsen

Har du lyst til at prøve kræfter med ledelsesbetjening? Er du hurtig til at sætte dig ind i nye områder, og evner du både at løse opgaver selvstændigt og i samarbejde med andre? Så er du måske vores nye student i Ledelsessekretariatet. Der er tale om tidsbegrænset stilling indtil 30. juni 2018 med mulighed for forlængelse.

Tre applikationsdriftere til studieadministrative systemer

Har du solid erfaring med drift og vedligeholdelse af store Oracle databaserede administrative systemer? Har du lyst til at være med til at bygge et helt nyt driftsteam op? Er du fortrolig med leverandørsamarbejde, release- og deploymentprocesser og er kvalitet og service en del af dit DNA, så er du måske en af vores nye kolleger.

Studentermedarbejder søges til informationsformidling og administrative opgaver

Styrelsen for Forskning og Uddannelse søger en studentermedhjælper i Internationale Uddannelsesprogrammer til at bistå os i vores arbejde med at administrere, udvikle og informere om tilskud til udveksling og internationale projekter. Arbejdsområdet vil hovedsageligt være programmer og ordninger inden for erhvervsuddannelsesområdet.

Programmør til udvikling af komplekse it-systemer

Er du en dygtig programmør, der ønsker at bidrage til den fortsatte udvikling af SU-systemer? Vil du være en del af et stærkt fagligt miljø med fokus på tværgående samarbejde? Så er du måske vores nye kollega.

Studenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration

Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø, og har du stor interesse for udlændingeområdet? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger et antal studenter til forskellige kontorer og opgaver i styrelsen på det område, som vedrører udlændinges ophold og arbejde i Danmark.

Afdelingschef til Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement

Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement har en stilling som afdelingschef ledig til besættelse snarest muligt, idet den ene af departementets to nuværende afdelingschefer pr. 1. november har fået nyt job som direktør for Vurderingsstyrelsen i SKAT.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: