Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:

Studenter søges til Styrelsen for International Rekruttering og Integration

Har du lyst til at indgå i en spændende og travl hverdag i et juridisk og politisk miljø?  Har du interesse for udlændingeområdet? Styrelsen for International Rekruttering og Integration søger et antal studenter til kontorerne Studie samt Borgerservice og Erhverv, som arbejder med ansøgninger fra udlændinge om opholds- og arbejdstilladelse Danmark.

Vicedirektør til Styrelsen for Forskning og Uddannelse

Vil du være med til at sætte retning for udviklingen inden for det internationale uddannelses- og forskningsfelt? Har du kendskab til/lyst til at arbejde med forskningsinfrastruktur og Danmarks rumstrategi? Kan du se perspektivet i anerkendelse af udenlandske eksaminer? Kan du navigere sikkert i en verden med mange interessenter? Brænder du for at være en del af en direktion, hvor vi sammen ønsker at være med til at gøre en forskel? Så er du måske vores nye vicedirektør.

Brænder du for sagsbehandling i et internationalt perspektiv? Udlændingestyrelsen søger fuldmægtige til helt centrale opgaver på Udlændingeområdet

Brænder du for jura med en stor samfundsmæssig betydning? Har du lyst til at videreudvikle eller skabe et solidt fundament for en karriere i centraladministrationen? Motiveres du af at arbejde med juridiske opgaver i både dansk og international kontekst? Udlændingestyrelsen søger et antal fuldmægtige til centrale opgaver på udlændingeområdet. Der er både tale om faste og midlertidige stillinger. Stillingerne er til besættelse snarest muligt.

Regnskabschef med stærk faglig profil

Udlændinge- og Integrationsministeriets departement søger regnskabschef til et udfordrende og selvstændigt job i et spændende og dynamisk miljø tæt på den politiske beslutningsproces.

Erfarne jurister med interesse for udlændingeret

Er du interesseret i at få et selvstændigt ansvar, og trives du i krydsfeltet mellem jura og politik? Udlændinge- og Integrationsministeriet søger to specialkonsulenter (teamledere) til Asyl og Visum.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: