Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83
  • Her er du:
  • Jobopslag

Akademiker til Budgetenheden i Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement

I Transport-, Bygnings- og Boligministeriet arbejder vi med planlægning, anlæg, drift og vedligehold af den statslige transportinfrastruktur samt regulering af det samlede danske transportsystem. Ministeriet opfører, vedligeholder og administrerer endvidere statens ejendomme på kontor- og universitetsområdet og regulerer rammevilkårene for byggeriet og byggebranchen i Danmark. Endelig har ministeriet ansvaret for boligområdet, herunder bl.a. almene boliger, boliglovgivning og byfornyelse.

Ministeriets opgaver står derfor ofte højt på den politiske dagsorden og vil være spændende for dig, som er interesseret i et varieret, dynamisk og analytisk opgavefelt, der giver en bred erfaring inden for en række aspekter af arbejdet i en politisk ledet organisation. Du vil få ansvar for egne sager, faglige udfordringer på højt niveau og et arbejde tæt på den politiske beslutningsproces på Transport-, Bygnings- og Boligministeriets område.
Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: