Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.:
33 93 43 83
  • Her er du:
  • Jobopslag

Transport-, Bygnings- og Boligministeriets departement søger skarpe jurister med politisk interesse og stærke kompetencer inden for EU- og forvaltningsret

Brænder du for jura med stor samfundsmæssig betydning? Og er du interesseret i at arbejde med kompleks jura i vigtige sager, der ofte står højt på den politiske dagsorden?

Transport-, Bygnings- og Boligministeriet søger jurister til flere af departementets kontorer med centrale opgaver på ministeriets område. Vi søger jurister med stærke kompetencer inden for forvaltnings- og EU-ret, som ligeledes har interesse for politiske problemstillinger og arbejdet i EU og internationalt regi.
Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Tlf.: