Kurser i interkulturel kommunikation

I arbejdet med flygtninge og indvandrere er det vigtigt at kunne forstå og håndtere kulturelle forskelle. Foreningen Nydansker tilbyder virksomheder, boligområder og andre organisationer et kursus i interkulturel kommunikation, der har til hensigt at give medarbejderne en øget bevidsthed om, hvad der sker i mødet med andre kulturer.

Foreningen Nydansker tager jævnligt ud til bl.a. virksomheder og boligområder for at igangsætte dialog blandt medarbejderne om mangfoldighed og kulturforståelse.

For den enkelte organisation hjælper kurset til at forbedre arbejdsmiljø og samarbejdsevner, da det giver medarbejderne lejlighed til at snakke om, hvordan de forholder sig til kollegers, kunders og samarbejdspartneres kulturelle, sproglige eller religiøse baggrund.

PRISER FOR MEDLEMMER/IKKE MEDLEMMER

• Direktør 1.050 kr. pr. time/ 1.250 kr. pr. time
  • Konsulent 850 kr. pr. time/ 1.050 kr. pr. time
  • Andre medarbejdere 350 kr. pr. time/ 500 kr. pr. time
  • Oplæg og kurser efter aftale

Er jeres virksomhed interesseret i at booke et kursus i interkulturel kommunikation?

Hør mere om mulighederne for et kursus i interkulturel kommunikation for jeres medarbejdere ved at kontakte souschef og seniorkonsulent Susie Skov Nørregård.

Tags: Interkulturel kommunikation, Kulturforståelse, Kulturel brobygning

Susie Skov Nørregård