Torben Møller-Hansen
33 38 62 03
20 12 92 72

Big data-analyse: ISS-modellen

ISS Danmark har i forbindelse med deres undersøgelse 'Mangfoldig ledelse giver højere indtjening' (ISS, 2016) udviklet en metode, der gør det muligt at undersøge mangfoldigheden på ledelsesniveau på tværs af virksomheder og brancher, for derefter at rate virksomhederne i forhold til hinanden. I Foreningen Nydansker kan vi ved hjælp af denne metode hjælpe jer som virksomhed med at benchmarke jer i forhold til andre virksomheder.

Undersøgelsen kan give jer indsigt i, hvor I står i forhold til mangfoldighed på ledelsesniveau eller blive udgangspunktet for en ny mangfoldighedsstrategi.

DIVERSITY IN MANAGEMENT RATING

Gennem 'Diversity in Management Rating'-undersøgelsen analyseres mangfoldigheden på ledelsesniveau inden for jeres valgte branche eller geografiske område.

Undersøgelsen kan eksempelvis give jer overblik over:

• Hvor jeres virksomhed placerer sig i forhold til konkurrerende virksomheder på mangfoldighed i ledelsen
  • Hvordan virksomhederne i jeres kommune fordeler sig i forhold til mangfoldighed på ledelsesniveau

Kontakt os

Ønsker I at høre mere om om undersøgelse og metode, så kontakt gerne direktør Torben Møller-Hansen.

Tags: Big Data

Jes Vissing Tiedemann