Helle Thorbøl Møller
Tlf.:
Mobil:

Mangfoldighedscharter

Skriv under på et mangfoldighedscharter eller etablér et charter for jeres specifikke branche.

Herigennem kan I som virksomhed, kommune eller brancheorganisation signalere over for kunder og samarbejdspartnere, at I arbejder målrettet med mangfoldighedsledelse, og at I værdsætter et arbejdsmiljø, hvor alles kompetencer udnyttes bedst muligt. Et mangfoldighedscharter giver derudover også adgang til et netværk af virksomheder, der har en interesse i mangfoldighedsledelse.

Foreningen Nydansker administrerer Det danske charter for mangfoldighed, der er en del af Europakommissionens netværk af nationale chartre for mangfoldighed. Således udveksler Foreningen Nydansker løbende erfaringer med de andre europæi-ske chartre, ligesom vi har bistået Odense, Aarhus og København med etableringen af deres kommunale chartre for mangfoldighed.

Læs mere om mangfoldighedschartrene her:

• Det danske charter for mangfoldigheds hjemmeside

• De europæiske chartres fælles hjemmeside

Kontakt

Ønsker jeres virksomhed mere information omkring etableringen af et mangfoldighedscharter, eller vil I vide mere om Det danske charter for mangfoldighed? Så kontakt analyse- og projektkonsulent Sofie Havn Jensen.

More information Ok Decline