Mangfoldighedsteamet
Tlf.:
Mobil:

Diversity Deep Dives

Ønsker I viden om, hvordan det står til på mangfoldighedsområdet i jeres organisation?

Foreningen Nydansker kan foretage en undersøgelse af mangfoldigheden på jeres arbejdsplads eller give jer et overblik over, hvor mangfoldig jeres ledelse er sammenlignet med andre virksomheder i jeres branche eller geografiske område.

Kombineret kan de to undersøgelser udgøre et solidt afsæt for jeres organisations videre arbejde med mangfoldighed og den gode ledelse.

DIVERSITY DEEP DIVE – ET MANGFOLDIGHEDSTJEK PÅ JERES ARBEJDSPLADS

”Hæren har særligt gennem de sidste år haft fokus på diversitet, men har ikke i tilstrækkeligt omfang haft succes med at forankre det bredt i organisationen. Deep Dive analyserne har givet os et dybdegående indblik i, hvordan vores nuværende diversitetsperspektiv opfattes i organisationen og dermed, hvordan vi konkret kan arbejde videre med at skabe effekt og accept i organisationen,” major Lotte Vammen, Hærstaben.

Gennem Deep Divet undersøges mangfoldighedsforståelsen på medarbejder- og ledelsesniveau, og jeres nuværende praksis på området kortlægges. Den endelige rapport giver desuden råd og vejledning til fremtidige initiativer i netop jeres organisation, så I kan blive endnu skarpere på mangfoldigheden.

Et Diversity Deep Dive giver jer:

• Overblik over mangfoldigheden i jeres organisation
  • Konkrete best practice-eksempler fra jeres arbejdsplads
  • Gode råd til fremtidige initiativer, inden for områder som:
  • Målrettet rekruttering af nye medarbejdere
  • Skabelsen af nye platforme for innovation og udvikling
  • Udviklingen af en mangfoldighedsstrategi, der passer til jeres organisation

ØNSKER I AT HØRE MERE OM DIVERSITY DEEP DIVES?

Kontakt projektkonsulent Jes Tiedemann for at høre nærmere om Diversity Deep Dives og priser for et mangfoldighedstjek på jeres arbejdsplads.

Mangfoldighedsteamet
Projektleder | Branchepakker