Mangfoldighedsteamet
33 38 62 07
26 22 05 28

Medlemsressourcer

Foreningen Nydansker blev i 1998 etableret af private og offentlige virksomheder. Vores mission er at gøre mangfoldighed til en operationel ressource for arbejdsmarkedet.

Samarbejdspartnere og medlemmer

Foreningen Nydansker har mere end 100 medlemmer, der består af både private virksomheder, foreninger og kommuner. Derudover samarbejder Foreningen Nydansker med 52 af landets kommuner omkring mentorprojekter eller branchepakker.

Medlemsservice

Som medlem af Foreningen Nydansker signalerer I som virksomhed eller kommune, at I ønsker at skabe et arbejdsmarked, hvor der er plads til alle uanset baggrund, og at I støtter vores arbejde med at nedbryde de barrierer, der kan være mellem nydanskere og arbejdsmarkedet. Som medlem bliver I en del af et netværk af virksomheder, der arbejder med mangfoldighed og kan derudover benytte jer af særlige services. Læs mere om vores medlemspakker for virksomheder og kommuner herunder.

Dokumenter og værktøjer

Foreningen Nydansker udvikler løbende nye værktøjer, der kan hjælpe virksomheder i arbejdet med integration og mangfoldighed.
Find f.eks. materialer om:

• Fastholdelse
  • Kulturmøder
  • Mangfoldighedsledelse
  • Mentorordninger
  • Rekruttering

Hotline

Medlemmer af Foreningen Nydansker har adgang til vores hotline på hverdage mellem kl. 9 og 16. Ring til vores sekretariat og tal med en af vores rådgivere eller send en e-mail:

33 93 43 83
Gennem hotlinen kan du få svar på konkrete spørgsmål eller få bud på, hvordan andre virksomheder har løst lignende udfordringer.

Nyhedsbrev

Tilmeld dig Foreningen Nydanskers nyhedsbrev og få løbende nyheder om Foreningens projekter og samarbejder.

Kontakt os her

Find kontaktoplysninger på alle medarbejdere.

Mangfoldighedsteamet
Souschef