Medlemspakke for kommuner

Som medlem af Foreningen Nydansker er I som kommune med til at signalere, at I ønsker at skabe et arbejdsmarked, hvor der er plads til alle uanset baggrund.

Derudover viser et medlemskab af Foreningen Nydansker, at I støtter vores arbejde for at nedbryde de barrierer, der kan være mellem nydanskere og arbejdsmarkedet. Med kommunerne i ryggen kan vi påvirke den offentlige debat og give kvalificerede bud på værktøjer og løsningsmodeller, så vi understøtter den gode integration af nye borgere.

Danmark er afhængig af, at alle talenter og ressourcer kommer i spil, og her er kommunerne en afgørende faktor. Kommunerne har borgerkontakten og kender derfor borgerens behov.

Foreningen Nydansker kan hjælpe jer som kommune med at skabe god kontakt til det lokale erhvervsliv, så I kan gøre jeres arbejde bedst muligt og få nydanskere i job og uddannelse.

EN MEDLEMSPAKKE FOR KOMMUNER INDEHOLDER:

• 5 timers strategisk rådgivning efter eget valg pr. år
  • 1 oplæg efter eget ønske pr. år
  • Afklarende samtaler om implementering af Foreningens jobcenterrelaterede ressourcer (fx Branchepakker og frivillige mentorordninger)
  • Sekretariatssupport på alle daglige spørgsmål
  • Løbende medlemsarrangementer med fokus på fx central lovgivning, CSR-indsatser eller best practice inden for feltet
  • Nyhedsbrev med relevant information om integration og mangfoldighed
  • Mulighed for profilering af særlige dagsordener på området til politikere og centrale aktører
  • Indflydelse på Foreningen Nydanskers dagsordenssættende medieindsats
  • Mulighed for at deltage i aktuelle projekttilbud

KONTINGENT FOR ET KALENDERÅRS MEDLEMSKAB

• 15.000 kr. ekskl. moms.

Et medlemskab af Foreningen Nydansker sikrer fri adgang til vores medlemsservices. Herudover tilbyder vi en række individuelle ydelser og rådgivningsfunktioner, der ikke er inkluderet i medlemskabet.

PRISER FOR MEDLEMMER/IKKE MEDLEMMER

• Direktør 1.050 kr. pr. time/ 1.250 kr. pr. time
  • Konsulent 850 kr. pr. time/ 1.050 kr. pr. time
  • Andre medarbejdere 350 kr. pr. time/ 500 kr. pr. time
  • Oplæg og kurser efter aftale

KONTAKT

Du er altid velkommen til at kontakte Foreningen Nydansker for et uforpligtende tilbud på telefon 3393 4383.

Har du spørgsmål til medlemskab og medlemsservices, er du velkommen til at kontakte os.

Vesna Nikolic
Vil Du/I - som medlem - annoncere?
Kontakt Foreningen Nydanskers Sekretær
Vesna Nikolic