Søgning

Søg efter "Unge"

Mentorindsatsen 'Bryd unges ledighed NU!'

Mentorindsatsen 'Bryd unges ledighed NU!' hjælper udsatte unge fra 15 til 30 år med at blive afklaret i forhold til valg af uddannelse og/eller job.

Mentorerne er erhvervsledere og kan hjælpe de unge med ansøgninger og CV, med generel afklaring og de kan dele ud af deres viden om en specifik branche og deres netværk. Således får de unge støtte til, sammen med UU, sagsbehandlere og samarbejdspartnere, at identificere deres styrker og ønsker i relation til uddannelse og job.
Mentor og mentee mødes som udgangspunkt tre timer om måneden i tre måneder og tilpasser løbende tidsforbruget efter behov.

Ekspertpanel

Foreningen Nydansker har etableret et ekspertpanel bestående af fire fagprofessionelle, som er tilknyttet mentorindsatsen Bryd Unges Ledighed NU!

Bliv erhvervsmentor

Kan du afsætte 3 timer om måneden i 3 måneder til at hjælpe en ung videre ved at dele ud af dit branchekendskab og netværk? Så tilmeld dig som erhvervsmentor.

Samarbejde med virksomheder

Vil du være med til at gøre vores ungeindsats til en succes? Du og din virksomhed kan gøre en positiv forskel for de unge, for vores lokalområder og for jer selv som virksomhed.

Hér er Bryd Unges Ledighed NU!

Downloads / Bryd unges ledighed NU

Trine Bruun Mathiasen