Evaluering og undersøgelse

Foreningen Nydansker foretager med jævne mellemrum undersøgelser og evalueringer af indsatser, som vi finder det nødvendigt og interessant at vide mere om. Dette sker ofte i samarbejde med andre parter og private virksomheder.

Vi har bl.a. bidraget til følgende:

Kontakt

Hvis I er interesserede i at undersøge afgrænsede forhold med relation til vores faglige område, er I velkomne til at kontakte direktør Torben Møller-Hansen.

Projektevaluering

Projektevaluering er afgørende for et projekts legitimitet over for andre aktører. Med en knivskarp evalueringsplan signalerer I over for jeres investorer, at I er opsatte på, at igangværende projekter skal være fagligt stærke og virkningsfulde. Evalueringen kan med fordel ske løbende igennem projektperioden, så praksis styrkes undervejs i processen. Således bliver evalueringen en metode, der kan hjælpe den videre proces og som sikrer, at jeres projekt løbende forbedres og justeres, så det har den bedste effekt for målgruppen.

Susie Skov Nørregård
Mangfoldighedsteamet