Direktør
Mobil:
20 12 92 72

Rådgivning og beslutningsstøtte

Vi rådgiver og løser konsulentopgaver for virksomheder og kommuner med udgangspunkt i jeres konkrete udfordringer.

Mange danske offentlige og private virksomheder har oplevet udfordringer i forhold til integration og mangfoldighed. Hver dag bliver disse udfordringer løst. Vi kender løsningerne og har et netværk af ledere, I kan hente relevant inspiration fra, så I hurtigt og effektivt kan sætte ind med den løsningsmodel, der passer bedst til jer.

Forsvaret, ISS, PFA, COOP, Moderniseringsstyrelsen, Dansk Supermarked og Rudersdal Kommune er eksempler på arbejdspladser, der har hentet ledelsessparring hos os - enten via den rådgivning, der indgår som del af medlemsskabet, eller som ekstern ydelse.

Kontakt os gerne for et skræddersyet forløb, et oplæg eller kompetenceudviklingsforløb med udgangspunkt i et specifikt fagligt område, procesfacilitering eller analyse og kortlægning af årsager. Alt sammen med udgangspunkt i jeres specifikke udfordringer.

KONTAKT OS

Ønsker du rådgivning eller en snak om mulige samarbejdsflader, er du velkommen til at kontakte direktør Torben Møller-Hansen.

Direktør
Tlf.: