Direktør
Tlf.:
Mobil:

Rådgivning og beslutningsstøtte

De fleste danske offentlige og private virksomheder oplever udfordringer i forhold til integration og mangfoldighed – fordi samfundet omkring dem oplever det.

Kundernes oplevelse er under konstant forandring, det samme gælder de nye talenter, rammerne for samarbejdet med kommunen og virksomhedens relationer. Hver dag bliver disse udfordringer løst. Enten af ledere, der har hver sin løsning uden koordination, eller af en ledelse, der har sikret sine ledere et fælles udgangspunkt.

Foreningen Nydansker har rådgivet virksomheder i relation til udfordringer i alle ovenstående forhold. Forsvaret, ISS, PFA, COOP, Moderniseringsstyrelsen, Dansk Supermarked, Rudersdal kommune m.fl. har inden for det sidste år hentet ledelsessparring hos os via den rådgivning, der indgår som del af medlemsskabet eller som ekstern ydelse.

Vi kender løsningerne, og vi har et netværk af ledere, I kan hente relevant inspiration fra, så I hurtigt og effektivt kan finde den model, der passer bedst til jer.

KONTAKT

Ønsker du rådgivning eller en snak om mulige samarbejdsflader, er du velkommen til at kontakte direktør Torben Møller-Hansen.

Direktør
Tlf.: