Søgning

Søg efter "Unge"

Samarbejde med virksomheder

Vil du være med til at gøre vores ungeindsats til en succes? Du og din virksomhed kan gøre en positiv forskel for de unge, for vores lokalområder og for jer selv som virksomhed.

I har netværket, kontakterne og branchekendskabet, der kan være med til at bryde unges ledighed nu!

Følgende virksomheder bakker op om initiativet:
Arriva, IBM, Krifa, Rambøll A/S, Q8 og Tuborgfondet

Ovenstående virksomheder bidrager til mentorindsatsen gennem frivillig arbejdskraft, sponsorater, pressearbejde, netværk, udlån af lokaler m.m.

Tuborgfondet

Tuborgfondet støtter Bryd Unges Ledighed NU! med 6 millioner kroner fra 2016 til 2018. Målet er at udbrede mentormodellen til dobbelt så mange kommuner som i dag. Direktør i Tuborgfondet, Anne-Marie Skov, har store forventninger at implementere mentormodellen i nye kommuner: ”Erhvervsmentorkorpset er et rigtig godt eksempel på, at frivillige kan bidrage til at løse en stor samfundsmæssig udfordring, og vi ser frem til at se resultaterne af næste fase”.

Kontakt virksomhedsansvarlige Trine Bruun Mathiasen for at høre mere: 3338 6219/Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

Trine Bruun Mathiasen
Projektleder
Trine Bruun Mathiasen
Tlf.:
Cathrine Klokkedal
Projektleder
Cathrine Klokkedal
Tlf.:

Downloads / Bryd unges ledighed NU

Hér er Bryd Unges Ledighed NU!